بسیج برای همیشه یک پشتیبانی محکم برای همه مردم است

نوروزی ، گفت: بسیج برای همیشه یک پشتیبانی محکم برای همه مردم است و شعار هفته بسیج که در بطن سند ده ساله بیرون آمده و این است که «بسیج پاره تن مردم است»این کلام مبارک ولایت بر تایید صفحه سند اعتلااست.

نوروز اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال ۵۸   با تصویب سند اعتلای ده ساله، که سال ۱۴۰۰ برشی یک ساله از سند ده ساله خواهد بود، تقارن پیدا کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب افزود: بر اساس سند ده سال که در مورد تاکید قرار گرفته  چهار راهبرد در بسیج تعریف شده، راهبرد حضور ارج تربیت هشت تا ده میلیون بسیج انقلابی پای کار، برای به دست گرفتن شاهراه های مسئولیتی مجموعه انقلاب که نتیجه حاصل زحمات ۴۲ سال مجموعه بسیج است ، راهبرد پیش روندگی مجموعه بسیج است که در حوزه علمی،پژوهشی. فرهنگی،سلزندگی، اقتصاد مقاومتی، در حوزه اجتماعی با رسالت حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی  اتفاق خواهد افتاد.

 

وی با اشاره به برنامه هفته بسیج در سرپل ذهاب تصریح کرد: ادامه کمک‌های مومنانه ،تجلیل از بسیجیان نخبه ، در بحث زنده نگهداشتن یاد و نام خاطره شهدا و اجرای برنامه‌های حماسی با سروده‌های پاتوقی، با معرفی محلات ما و با معرفی بزرگان  در حوزه نخبگانی و در حوزه ورزش و مخترعین حوزه علمی و پژوهشی در بحث تولید فکر و انتقال اندیشه به مجموعه و بدنه جامعِ کرد یکی از بزرگترین برنامه‌هایی که مورد تاکید و کانون فکر است، حضور در مجموعه های بسیج، پایگاه مقاومت، پایگاه محوری عمل کردن، مسیر محور ،حضور در نماز جماعت، دیدار با امام جمعه ، فضاسازی معنوی و روحیه افزایی شهرستان در قالب هفته بسیج با حضور همه مسئولان و همه دلسوختگان حوزه انقلاب،برنامه شاخص ویژه ای همصدا با سراسر کشور در سوم آذرماه با حضور اقشار مختلف بسیج در صحن حرم احمد بن اسحاق (ره)  ‌است.

 

نوروزی تصریح کرد:بسیج یک نیروی همیشه آماده برای تمام میدان‌های سخت کشور است و در آزمون های سخت کارنامه خوبی به ثبت رسانده است.

کد خبر 1118038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha