جریان سازی تفکر بسیج در فرهنگ جامعه امروز ضرورت است

حجت الاسلام شکری با اشاره با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و اهمیت جریان سازی تفکر بسیج در فرهنگ جامعه امروز گفت: یکی از برنامه های کانون های مساجد همراهی با پایگاه های بسیج است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست هفتگی اداری که شنبه ۲۹ آبان در سالن جلسات ستاد فهما استان البرز تشکیل شد گفت: هفته بسیج فرصت بازنگری به روند فعالت های بسیج به عنوان شجره طیبه و تفکر دینی و ایمانی است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: رهبرمعظم انقلاب در بیانی فرمودند: « من سفارش می کنم کانون های فرهنگی هنری مساجد را فراموش نکنید، البته با همکاری بسیج» . متناسب با این فرمایش می توان گفت که هفته بسیج فرصتی برای بازنگری روند فعالیت ها و نقش کانون های مساجد با بسیج است. 

 

وی با اشاره به اهمیت جریان سازی فرهنگی مبتنی بر فرهنگ بسیج بیان کرد: بسیج جریان ساز حرکت عظیمی برای پایه گذاری فعالیت های موثر در جهت تعالی و پیشرفت کشور است. 

 

رویداد ملی فهما بستر حرکت و پویایی کانون های مساجد

 

حجت الاسلام شکری اظهار کرد: نزدیک به یک ماه تا اجرای طرح ملی فهما ۱۴۰۰ مانده است که این مدت فرصت بارگذاری و ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه های مسجد است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: فعالیت در عرصه مسجد به ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد عنایت الهی است و برکات خاص خود را دارد و کارشناسان ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد با باور به این مهم تلاش می کنند.

 

 

 

 

کد خبر 1118047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha