دیدار خادمیاران منطقه ۱۴ با خانواده شهیدان حاجی درویشی

جمعی از خادمیاران رضوی کانون ایثار و شهادت منطقه ۱۴ همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) با خانواده شهیدان فاطمه و مریم حاجی درویشی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان همزمان با سالروز وفات کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) جمعی از خادمیاران کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی منطقه 14 تهران در معیت پرچم های متبرک مشهد الرضا، حرم حضرت زینب(س) و حرم قمر بنی هاشم ابالفضل العباس(ع) خدمت خانواده شهیدان والامقام حاجی درویشی رسیده و از مقام شامخ این شهیدان و صبر و استقامت خانواده شان تجلیل کردند. 
در این دیدار پدر و مادر شهیدان حاجی درویشی به مرور بخشی از خاطرات شهیدان پرداخته و از حضور میهمانان تشکر کرد. 
شهید فاطمه حاجی درویشی بیست و سوم مرداد ۱۳۵۴، در تهران چشم به جهان گشود. دانش آموز اول راهنمایی بود که در بیست و نهم فروردین ۱۳۶۷، در تهران بر اثر بمباران هوایی شهید شد. خواهرش شهید مریم حاجی درویشی نیز دهم شهریور ۱۳۵۸، در تهران چشم به جهان گشود. تا سوم راهنمایی درس خواند و در همان بمباران به همراه خواهرش شهید شد. مزار مطهر هر دو شهید در بهشت زهرای تهران واقع شده است.
شایان ذکر هست در همان بمباران مادر و عمه شهیدها هر دو جانباز و دو فرزند عمه خانواده نیز شهید می شوند.
در پایان این دیدار با اهدا قاب فرش متبرک رضوی و نمک متبرک به پدر و مادر شهیدها از آنان تجلیل شد و با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) مراسم پایان یافت.

کد خبر 1118057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha