عطر رضوی در مساجد منطقه ۱۳ تهران پیچید

به همت خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۳، رسیدگی و خدمت رسانی به مردم منطقه از طریق پایگاه مساجد با عطر و بوی رضوی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به همت خادمیاران و یاوران رضوی منطقه ۱۳، چند ماهی است که در چهارشنبه‌های امام رضایی، خدمت رسانی به مردم منطقه از طریق پایگاه مساجد با عطر و بوی رضوی در حال انجام است.

در طرح هر چهارشنبه یک مسجد با خادمیاران رضوی، این هفته به ایستگاه سیزدهم رسید و در مسجد باب المراد محله شهید اسدی منطقه ۱۳ خدمت رسانی صورت گرفت. خدمتگزاران رضوی خدمات مشاوره حقوقی، مشاوره کودکان، نوجوانان، زوجین و ویزیت پزشک عمومی را برای نمازگزاران ارائه کردند. 

در ۲۶ آبان به همت خادمیاران کانون سلامت علاوه بر ویزیت صلواتی پزشکی، تست قند خون برای مراجعین ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت زیرا دانستن میزان قند خون و کنترل آن تاثیر به سزایی در پیشگیری از ابتلا به دیابت دارد.

شایان ذکر است طرح هر چهارشنبه امام رضایی یک مسجد با هدف ارائه خدمات مطلوب به اهالی منطقه ۱۳ ادامه دارد و متولیان امر با بررسی میدانی و حضور در مساجد، نقاط ضعف و قوت طرح را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده تا با همفکری مسئولین کانون‌های تخصصی و عمومی، کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت و ارائه خدمات بیشتر در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 1118075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha