مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت بیارجمند تجلیل شد

مدير کانون اهل بيت بيارجمند طي مراسمي با حضور امام جمعه بيارجمند و مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان سمنان تجليل شد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از استان سمنان؛همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طی مراسمی از مدیر کانون فرهنگی هنری اهل بیت بیارجمند تجلیل شد.

 

در این مراسم که حجت الاسلام احمدی،امام جمعه بیارجمند و حجت الاسلام موسوی،مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان حضور داشتند از مدیر کانون اهل بیت تجلیل بعمل آمد.

 

کانون فرهنگی هنری اهل بیت (ع) بیارجمند سال گذشته در رواق کارآفرینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در طرح ملی ایران قوی و رتبه اول در استان سمنان شده است.

 

این کانون در زمینه کارآفرینی با برگزاری دوره‌های مهارتی و مهارت‌آموزی با همکاری مرکز فنی وحرفه‌ای در بحث اشتغال و کارآفرینی اقدامات مختلفی داشت، ضمن اینکه در بحث صنایع دستی با توجه به منطقه گردشگری اشتغال پایداری را ایجاد کرده است.

 

طرح ملی ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی با ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور، تلاش کرد برای تقویت مؤلفه‌ های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد، گام بردارد.

 

در قسمتی از لوح تقدیر از علیرضا باقری آمده است:

 

مدیر محترم کانون فرهنگی هنری اهل بیت(ع)بیارجمند

با سلام و تحیت

چه غرور آفرینند آن عزیزیانی که در کمال صداقت و درست کاری ،بهترین سالهای عمر خود را در سنگر مسجد گذراندند و در جهت تحقق اهداف بلند مدت اسلام ناب محمدی(ص)در رشد و ارتقای فرهنگ دینی جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با توکل بر ایزد منان در کنار سایر همسنگران و ارکان مسجد در جنگ نرم با دشمن و با روحیه امید به آینده افتخار دیگری را رقم زدند.

 

اکنون در سالی که مزین به نام « تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» شده است از زحمات بی دریغ ،مساعی ،ارشمند و اهتمام ویژه جنابعالی در «طرح ملی ایران قوی» و کسب مقام شایسته تقدیر در کشور و مقام اول در استان سمنان تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون شما و خانواده گرانقدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم.

 

امید است در پرتو عنایات حضرت حق(جل و علا)در کلیه شئون زندگی همواره موفق و موید باشید.

 

کد خبر 1118100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha