امکان بهره مندی نخبگان البرزی برای استفاده از ظرفیت کارخانه نوآوری و صنایع خلاق فراهم شد

کریمی با اشاره به اهمیت همکاری بنیاد امور نخبگان استان البرز در زمینه جذب و استعدادیابی نخبگان گفت: امکان استفاده نخبگان استان البرز به منظور بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات کارخانه نوآوری البرز فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « راضیه کریمی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر ایجاد شرایط استفاده از کارخانه نوآوری استان البرز گفت: امکان استفاده نخبگان استان البرز به منظور بهره مندی از ظرفیت ها و امکانات کارخانه نوآوری البرز فراهم شد. 

 

معاون تجاری سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز افزود: استعدادیابی و جذب نخبگان در سه سطح دانش آموزی، دانشجویی و عمومی برنامه ریزی شده است. 

 

به گفته وی، بیش از ۸۰۰ نخبه تحت پوشش بنیادملی نخبگان قرار دارند که به واسطه بهره مندی از امکانات می توانند نقش ویژه ای در تحقق و تحولات برنامه های علمی کشور داشته باشند. 

 

به گفته وی، شرکت دانش بنیان سیوان متولی راه اندازی کارخانه نوآوری البرز است و در این خصوص ۱۴ خدمت ویژه فعالان در اکوسیستم نوآوری ارائه می دهند. 

 

معاون تجاری سازی کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز خاطرنشان کرد: البرز رتبه سوم کشور در ثبت شرکت دانش بنیان در کشور است که در این خصوص فعالیت های مستمری صورت گرفته است. 

 

 

کد خبر 1118118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha