ادامه دهنده راه امام راحل و شهیدان باشیم

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه بسیج از یادگار‌های امام راحل است گفت: ما باید ادامه دهنده راه امام راحل و شهیدان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز (شنبه ۲۹ آبان) در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول اظهار کرد: امام خمینی (ره) نگاه ویژه‌ای به بسیج داشتند و بسیجی بودن را از افتخارات خود می‌دانستند.

 

امام جمعه دزفول با بیان اینکه بسیج از یادگار‌های امام راحل است تصریح کرد: ما باید ادامه دهنده راه امام راحل و شهیدان باشیم.

 

«محمدرضا لیلی زاده» نیز با بیان اینکه برنامه‌های هفته بسیج از امروز آغاز می‌شوند ابراز کرد: ۳۱۳ بسته‌ معیشتی امروز برای گره گشایی از مشکلات محرومان و نیازمندان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول فضاسازی شهرستان، استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا و بهره‌برداری از ۲ خانه محروم در شیرین آب و حمزه را از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

 

وی اضافه کرد: تعمیر یک باب منزل مسکونی، برگزاری مسابقات ورزشی والیبال، بارفیکس، فوتبال، تیراندازی، تنیس روی میز و طناب کشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در دزفول هستند. 

 

لیلی زاده از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذرماه در حسینیه ثارالله با حضور ۲ هزار نفر از بسیجیان خبر داد و یاد آور شد: تجلیل از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، برگزاری میز خدمت به صورت گسترده با حضور مسئولان دزفول در مناطق مختلف شهرستان، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار و عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این هفته است.

 

کد خبر 1118135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha