اسامی و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب در آذربایجان شرقی

عموم شهروندان برای مشاهده اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب می توانند به پیشخوان فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی به آدرس www.azarsh.ir مراجعه کنند.

«سیدقاسم ناظمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از آغاز طرح پاییزه کتاب از امروز ۲۹ آبان در سراسر استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از امروز آغاز و تا چهارشنبه 3 آذرماه ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که 40 کتابفروشی از تبریز و 23 کتابفروشی از دیگر شهرستان های استان در این طرح مشارکت دارند، گفت: کتابفروشی های منتخب از شهرهای مراغه، هشترود، شبستر، مرند، قره‌آغاج، ملکان، عجب‌شیر، بستان‌آباد، میانه، بناب، اسکو، جلفا، اهر و کلیبر در این طرح مشارکت می‌کنند.

وی با بیان این‌که طرح های فصلی کتاب یکی از برنامه های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جهت خرید آسان و تخفیف‌دار کتاب در سراسر کشور است، گفت: عموم شهروندان برای مشاهده اسامی، مشخصات و آدرس کتابفروشی‌های عضو طرح پاییزه کتاب می توانند به پیشخوان فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی به آدرس www.azarsh.ir مراجعه کنند.

ناظمی خاطرنشان کرد: در طرح پاییزه کتاب 1400 خریداران می‌توانند کتاب‌های تالیفی را با یارانه 20 درصدی و کتاب‌های ترجمه را با یارانه ۱۵ درصدی از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که سقف مجاز خرید سیصد هزار تومان و سقف یارانه خرید برای هر خریدار شصت هزار تومان تعیین شده است، افزود: هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از امسال با شعار «جای خالی را با کتاب خوب پُرکنیم» گرامی داشته می شود.

کد خبر 1118140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha