مسابقات ورزشی جام «پرچم» در تبریز برگزار می‌شود

دومین دوره مسابقات ورزشی «جام پرچم» در ۱۰ رشته ورزشی ویژه پسران و دختران زیر ۱۴ سال در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «اسماعیل شاهی» امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دومین دوره جام پرچم در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته ورزشی و به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

دبیر دومین مسابقات ورزشی جام پرچم ادامه داد: نام نویسی از ورزشکاران علاقه مند به شرکت در این مسابقات از ۵ آذر مصادف با روز بسیج آغاز و تا ۳۰ آذر ماه در مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز و یا دبیرخانه مرکزی مسابقات واقع در خیابان ورزش مستقر در مجموعه ورزشی شهید توانا ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که مسابقات با شعار « آبادانی، صلح طلبی، صلابت و پایداری ملت ایران» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جام پرچم با هدف ایجاد فضای نشاط، روحیه رقابت سالم و ترغیب نونهالان برای ورود به عرصه ورزش برگزار می شود.

شاهی با اشاره به رشته های ورزشی مسابقات یادآور شد: این دوره از مسابقات در رشته های دو و میدانی، کشتی، آمادگی جسمانی، فوتبال و مینی فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو، کاراته و تنیس روی میز برگزار می شود.

دبیر دومین مسابقات ورزشی جام پرچم با بیان اینکه در دور قبل این مسابقات یک هزار و ۳۰ دختر و ۲ هزار و ۶۰۰ پسر نونهال ورزشکار زیر ۱۴ سال شرکت کرده بودند، گفت:  پیش بینی می شود این دوره از مسابقات با استقبال بیش از ۵ هزار کودک و نوجوان تبریزی همراه باشد.

وی افزود: نام نویسی از ورزشکاران علاقه مند برای شرکت در این مسابقات رایگان بوده و تنها شرط شرکت در این مسابقات داشتن کارت واکسیناسیون کرونا است، چراکه نهایت تلاش خود را برای رعایت پروتکل های بهداشتی به کار خواهیم بست.

همچنین رحیم ملاحسینی، فرمانده سازمان بسیج سپاه عاشورای شهرداری تبریز در سخنانی اظهار داشت: دوره از مسابقات از ۱۰ دی تا ۲۲ بهمن امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در صورت اخذ مجوز از ستاد کرونای استان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که حداقل بودجه برای برگزاری این مسابقات همچون دوره قبل تخصیص یافته است، ادامه داد: بر اساس تفاهم نامه با هیات های ورزشی، مسابقات توسط این هیات ها برگزار می شود و از داوران سرشناس و در برخی رشته ها بین المللی در مسابقات استفاده خواهد شد.

کد خبر 1117437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha