نشست تخصصی آنلاین «ضرورت آموزش سواد رسانه ای» برگزار می شود

مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران سومین و چهارمین نشست‌های تخصصی آنلاین را با موضوع «ضرورت آموزش سواد رسانه ای» برای خواهران طلبه سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه خواهران در راستای برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی مجمع فعالان فضای مجازی حوزه علمیه خواهران و به منظور ارتقاء مهارت و دانش طلاب در زمینه فضای مجازی، در نظر دارد سومین و چهارمین نشست‌های تخصصی آنلاین را برای خواهران طلبه سراسر کشور برگزار کند.

این جلسات با موضوع «ضرورت آموزش سواد رسانه ای» و با حضور دکتر لیلا وصالی، معاون آموزش انجمن سواد رسانه‌ای ایران به صورت آنلاین از طریق سامانه سیما برگزار می شود.

این نشست ها دوشنبه 1 آذر با موضوع «سواد رسانه ای، ضرورت زندگی رسانه ای در عصر نوین» و سه شنبه 2 آذر 1400 با موضوع «سواد رسانه ای و انواع دیدگاه در تولید کنندگان محتواهای رسانه ای» از ساعت 10 صبح به مدت 2 ساعت برگزار می شود و تمامی طلاب خواهر، اساتید و کادر علاقه مند به مباحث رسانه ای می توانند در این نشست ها، شرکت کنند.

نحوه ثبت نام و شرکت در این نشست ها از طریق سامانه سیما، ثبت نام در درس «ضرورت آموزش سواد رسانه ای» مقدور است و به شرکت کنندگان در دوره نیز گواهی از سوی مرکز فناوری اطلاعات اعطا خواهد شد.

علاقه مندان می توانند هم اکنون نسبت به ثبت نام در این درس از طریق سامانه سیما به نشانی https://els.whc.irاقدام کنند.

 

کد خبر 1118142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha