۱۵ آذرماه؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج»

سقاء گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» تا ۱۵ آذرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «نادر سقاء» امروز (29 آبان ماه) در جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» گفت: مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» تا 15 آذرماه تمدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: امسال افتخار بزرگی برای استان اردبیل نسبت شده است که دبیرخانه جشنواره ملی هنرهای تجسمی «ترنج» را بر عهده دارد و میزبان آثار هنرمندان هنرهای تجسمی از سراسر کشور خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این جشنواره در 4 گرایش نقاشی با تکنیک آزاد، گرافیک (پوستر)، عکاسی با دوربین و موبایل و خوشنویسی با خط نسعلیق و ثلث برای هنرمندان هنرهای تجسمی در دو بخش آزاد و بچه های مسجد است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار هنرمندان می توانند تا 15 آذرماه آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی www.toranjfestival.ir بارگذاری کنند.

 

سقاء اظهار داشت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره یا سامانه بچه های مسجد به نشانی www.bachehaymasjed.ir مراجعه کنند و یا از طریق شماره همراه 09014021516 از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ و غیره این جشنواره را دنبال کنند.

 

وی بیان کرد: از همه هنرمندان رشته هنرهای تجسمی دعوت می شود تا حضور پرشور در این جشنواره ملی داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: این جشنواره با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اجرا می شود.

 

کد خبر 1118234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha