مدیری که نقشه راه ندارد برای نظام زیان ده است

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیری که نقشه راه ندارد زیان ده برای نظام بوده و به معنای اتلاف تمام منابع و خود نیز سردرگم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» امروز (۲۹ آبان ماه) در هفتمین نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد با تبریک هفته بسیج، گفت: در سال ۵۸ یک ماه بعد از تسخیر لانه جاسوسی، بسیج به فرمان حضرت امام (ره)تشکیل شد، زیرا بسیج با نوع تفکر خود می تواند تمام ارتش های دنیا را خنثی کند.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نگاه خدمتگزاران به مردم نیز باید بسیجی گونه باشد، افزود: بسیجی گفتن فقط در حرف و شعار نیست، بسیجیان امام (ره) در عمل تفکر بسیجی را نشان دادند.

 

وی با بیان اینکه تحول در ابعاد مختلف ثمره نگاه بسیجی بوده و بسیجی به‌ معنای ابتکار و خلاقیت است، ادامه داد: وقتی در یک شرایط خاص قرار داریم، اسم بسیج به معنای واکسینه و بیمه کردن است.

 

روشنفکر راه نجات مملکت را در تفکر بسیجی دانست و افزود: نگاه ما باید فرهنگی و نگاه بسیجی باشد و ظرفیت های بسیج را برای مردم و نسل جدید تبیین کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: هر گاه در جامعه چالشی ایحاد شد این نگاه و تفکر بسیجی بود که به کمک آمد.

 

وی به دستورالعمل جلسه که تکریم ارباب رجوع بود اشاره کرد و گفت: اگر ارباب رجوع را چندین روز معطل کنیم، به معنای بی احترامی به ارباب رجوع است.

 

روشنفکر یادآور شد: پاس دادن ارباب رجوع و حواشی ایجاد کردن به معنای بی حرمتی، بی خیالی و ناسپاسی مدیر به ارباب رجوع است و نشان می دهد آن مدیر نمی تواند اداره ای را مدیریت کند.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر اداره ای در سطح استان کارش را به خوبی انجام ندهد شیرازه همه چیز به هم می خورد.

 

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل بین دستگاه ها از ضروریات است، اظهار کرد: این عدم هماهنگی ادارات باعث از بین رفتن بیت المال می شود.

 

روشنفکر ضمن تاکید بر اینکه باید بتوانیم از کمترین امکانات با مدیریت جهادی به مردم خدمات رسانی کنیم، گفت: نباید بر اساس ندانم کاری ها همه چیز را خراب کنیم، اگر ما مهارت مدیریتی داشته باشیم باید نقشه راه ترسیم کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیری که نقشه راه ندارد زیان ده برای نظام بوده و به معنای اتلاف تمام منابع و خود نیز سردرگم است، خاطرنشان کرد: وقتی یک مدیر روش ایجاد انگیزه را بلد نباشد، باید درب آن سازمان و اداره را بست، مثل مغازه داری که ورشکسته شده است .

 

وی یادآور شد: مدیران باید برنامه ریزی لازم را داشته باشند و با داشتن مهارت و تخصص مورد نیاز حرکت کنند .

 

روشنفکر خاطرنشان کرد: کنار مدیری می توانیم استان را مدیریت کنیم که اثرگذار  و کار بلد باشد،  نمی توانیم با مدیری که توانایی لازم را ندارد کار کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کنیم اگر موانعی برای سرمایه گذاری وجود دارد این موانع برطرف شود، نداشتن جرات توسط مدیر یک مانع است.

 

وی افزود: در استان ما در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال آن گونه که باید گام های آنچنان برداشته نشده است..

 

روشنفکر با بیان اینکه میانگین صدور یک مجوز ۱۵ ماه بود اکنون با توجه به مصوبات مجلس دستگاه ها مکلف شده اند کمتر از یک ماه مجازات لازم صادر شود، گفت: مسئولان همت شان را در رفع این موانع به کار بگیرند، مانع ایجاد کردن کار درستی نیست.

 

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در زمینه جذب بودجه هم گفت: بودجه ۱۴۰۱ در حال تحویل دادن به مجلس است، اگر پروژه ملی و بزرگی در استان داریم سریع در اختیار ادارات کل و سازمان برنامه بودجه قرار دهید، زیرا اگر زمان بگذرد و در اختیار کشور قرار داده نشود دردسرساز است .

کد خبر 1118270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha