تقدیر از کتابداران کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی(ره) اسلامشهر

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر به همراه کارکنان این اداره با حضور در کتابخانه عمومی شهید مصطفی خمینی (ره) از بخش های مختلف این کتابخانه بازدید و از کتابداران این کتابخانه تقدیر نمود.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان در این بازدید حسین کشاورزیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه چند تن از کارکنان اداره از بخش های مختلف این کتابخانه از جمله بخش نابینایان آن بازدید کردند و ضمن آشنایی با نحوه خدمت رسانی این بخش در جریان تولید کتابهای صوتی قرار گرفتند.

این گزارش حاکی است: در بخش دیگر این دیدار مخزن کتابخانه با موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی مورد بازدید حاضران قرار گرفت.

جعفری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور رئیس و کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این کتابخانه، گزارشی از اقدامات اجرا شده و در دست اجرای این اداره ارائه نمود.

در ادامه کشاورزیان نیز با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی اظهارداشت: می بایست در زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تلاش خود را بیشتر کنیم؛ تأثیر برنامه‌های فرهنگی به خصوص رونمایی، نقد کتاب، نشست‌های کتاب‌خوان بر فرهنگ کتاب‌خوانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می‌تواند بزرگترین کمک و فرهنگ‌سازی را به رشد و توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه انجام دهد.

وی افزود: به جرأت می توان گفت برای جلوگیری از کاهش آسیب های اجتماعی یکی از راهکارهای مفید و سازنده پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوان با مطالعه کتاب است و برای دستیابی به این مهم باید نهادها و مسئولین شهرستان تمام تلاش خود را در راستای حمایت از کتاب و کتابخوانی به کارگیرند.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از زحمات و تلاش های کتابداران تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

کد خبر 1118272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha