باید با برگزاری فعالیتهای فرهنگی و هنری امید در جامعه ایجاد کنیم

حسین زاده با بیان اینکه با برگزاری فعالیتهای فرهنگی هنری باید فضای امید، هم در جامعه و هم در هنرمندان ایجاد کنیم، گفت:هنر به ویژه تئاتر اجتماعی باید بتواند حل مسئله کند و راهکار بدهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد حسین زاده» امروز(۲۹ آبان) در چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی از برگزاری این جشنواره در یکی از شهرستانهای استان تقدیر کرد و گفت: برگزاری این جشنواره در شهرستانی غیر از مرکز استان در راستای عدالت توزیعی فعالیت های فرهنگی و هنری جای قدردانی دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: از این که علیرغم مشکلات مالی و محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، اهالی تئاتر چراغ این جشنواره را روشن نگه داشتند خوشحال و قدردان هستم.

 

وی با بیان اینکه با برگزاری فعالیتهای فرهنگی هنری از جمله این جشنواره فضای امیدی، هم در جامعه و هم در هنرمندان ایجاد کنیم، گفت:هر شهرستانی که برای برگزاری جشنواره انتخاب می شود باید ظرفیت و زیر ساخت های لازم را داشته باشد.

 

حسین زاده بر تاثیرگذاری جشنواره بر جامعه تاکید کرد و اظهار داشت: هنر به ویژه تئاتر اجتماعی باید بتواند حل مسئله کند و راهکار بدهد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با اشاره بر مشارکت سایر دستگاهها در برگزاری فعالیتهای فرهنگی هنری گفت: تعامل با همه ارگانها و سازمانها و اصحاب فرهنگ و هنر اولویت کاری من است، این تعامل در همه زمینه ها است.

 

شایان ذکر است؛ سی و یکمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ۸ الی ۱۳ آذر ماه در یکی از شهرستانهای خراسان رضوی برگزار می شود.

کد خبر 1118283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha