افتتاح کتابخانه کانون شهید رجایی و تجلیل از یک نویسنده دفاع مقدس در شنبه های با کتاب

همزمان با هفته کتاب از کتابخانه کانون شهید رجایی مسجد امام علی علیه السلام کرمان افتتاح و از نویسنده دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ همزمان با بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی و در راستای اجرای برنامه های هفته کتاب در کانون های مساجد؛ شنبه های با کتاب، شنبه شب(29 آبان) به صورت ویژه در مسجد امام علی علیه السلام برگزار شد.

 

 

در این مراسم از مسعود گنج بخش، نویسنده کتاب های « آتش کف دست؛ کوچه آشتی کنان؛ بوی تمشک؛ آن سو به انتظار؛ اولین اشتباه، آخرین اشتباه و استقبال با سنگ و بدرقه با اشک» تجلیل شد.

 

 

او توضیحاتی مختصر راجع به تعدادی از آثار خود و فواید کتابخوانی داد.

 

 

در این مراسم همچنین حجت الاسلام مصطفی گرجی، مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در سخنانی بر لزوم فرآیند آموزش در زندگی انسان تأکید کرد و آن را برای ایجاد تعادل مهم دانست.

 

 

وی منشأ کارهای ناشایست را نادانی دانست و با تأکید بر اینکه باید تلاش کرد تا جامعه مسلمین به دانایی برسد؛ اهمیت علم آموزی در جامعه اسلامی را به دلیل برخورداری این جامعه از قرآن و اهل بیت مهم خواند.

 

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان ادامه داد: بشر در هر برهه به دانایی نیازمند است و جامعه انقلابی ما به ویژه نیازمند دانش ایثار و مقاومت و شهادت است.

 

 

وی گفت: یکی از راه های رسیدن به دانش مقاومت و ایثار خوانش کتاب هایی است تا در جریان فرآیند انسانی رفتار شهدا قرار بگیریم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1118341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha