۶۴ پروژه آب شرب به همت بسیجیان زنجانی در حال اجراست

سردار کرمی گفت: ۶۴ پروژه آب شرب در استان زنجان در حال اجرا است که بخشی افتتاح و بخشی نیز تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: طرح شهید قاسم سلیمانی با شیوع ویروس کرونا در استان زنجان اجرا شد و بسیجیان در این طرح خوب درخشیده و به جامعه پزشکی استان کمک کرده و زیباترین صحنه‌ها رو مثل دوران دفاع رقم زده‌اند.

 

به گفته سردار جهانبخش کرمی، یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی پایگاه و جغرافیا محور در طرح شهید سلیمانی در استان زنجان فعالیت داشته و خدمات ارائه می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۹۰ پروژه در هفته بسیج افتتاح می‌شود، گفت: در شورای سیاستگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و با حمایت استاندار برنامه‌های ارزشمندی برگزار و بهترین تابلوهای تاریخ به نمایش گذاشته شد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ۶۴ پروژه آب شرب در استان زنجان در حال اجرا است که بخشی افتتاح و بخشی نیز تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

سردار کرمی یادآورشد: با هماهنگی‌های انجام شده و حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشکل آب ۷۰ روستا با اعتبار ۲ میلیارد تومان حل می‌شود.

 

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده یک درمانگاه در زنجان و ۵ درمانگاه در شهرستان‌های استان احداث می‌شود، افزود: دو مجتمع علمی و آموزشی و یک بیمارستان در شش و نیم هکتار و ۱۲۶ تختخواب در زنجان احداث می‌شود که هماهنگی بین مسئولان را می‌طلبد.

 

سردار کرمی با اشاره به فعالیت جامعه پزشکی در طرح شهید سلیمانی، یادآورشد: در حال حاضر گروه‌های مختلف در مناطق محروم ارائه خدمت می‌کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان در طرح شهید بهنام محمدی، بیان داشت: در فضای مجازی و حقیقی برنامه‌های مطلوبی در زمینه بصیرت افزایی به ویژه طرح ثامن اجرایی شده است.

 

این مسئول از پایش ۸۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان خبرداد و گفت: در هفته بسیج ۱۴۰ عنوان با ۲ هزار و ۹۰۰ برنامه با شعار محوری بسیج پاره تن مردم اجرایی می‌شود.

کد خبر 1118355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha