وظیفه بسیج فراهم کردن بستری برای حضور مردم در تمام عرصه هاست

سردار سلیمانی با اشاره به رویکرد دولت در استفاده از ظرفیت های مردمی در حل مشکلات کشور گفت: وظیفه بسیج فراهم کردن بستری برای حضور مردم در تمام عرصه هاست.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار غلامرضا سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین در افتتاحیه ۲ هزار و 550 پروژه محرومیت زدایی در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته بسیج گفت: در گام دوم انقلاب یکی از راهبردهایی که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند، حضور مردم در عرصه های مهم و نقش آفرینی آنها است. بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی وظیفه فراهم کردن بستر برای حضور مردم در تمام عرصه ها را بر دوش دارد و در این زمینه فعالیت های زیادی انجام داده است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: به حمدالله کشور ما ظرفیت های عظیمی برای حل مسایل و مشکلات مختلف کشور دارد و خدا را شاکریم که دولتی در انتخابات 1400 انتخاب شد که رویکردش استفاده از ظرفیت های مردمی در یک برنامه هوشمند برای حل مسایل کشور است.

 

وی ادامه داد: انشاءالله مسیری فراهم می شود که مردم عزیز ایران با مشارکت این تشکیلات انقلابی نقش آفرینی های بسیاری داشته باشند. امروز شاهد افتتاح دو هزار و 550 پروژه محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور هستیم و معتقدیم که وظیفه ما ارایه خدمات بسیار گسترده و وسیع به تمام مردم ایران اسلامی است.

 

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: تشکیلات مردمی بسیج برای مردم است و انشاءالله برای مردم بیش از گذشته خدمت می کند و از همین جا از تمام گروه های جهادی که در پروژه های مختلف محرومیت زدایی شرکت داشتند، قدردانی می کنیم.

کد خبر 1118443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha