بسیج مکتب عظیم تربیتی است / پیشرفت و ترقی جامعه امروز نیاز به تحول خواهی دارد

عاملی ضمن عرض تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان جان بر کف، گفت: بسیج مکتب عظیم تربیتی است که به حق تاکنون از حریم نظام و انقلاب در همه صحنه دفاع کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «سید حامد عاملی» امروز (30 آبان ماه) در مراسم هشتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان در سالن ولایت گفت: بسیج حیات طیبه است که با نفس رحمانی امام خمینی (ره) برای پیشرفت و ترقی کشور بنیان گذاری شد و این ظرفیت عظیم توانسته کشور را از همه بحران ها نجات دهد.

 

استاندار اردبیل ضمن عرض تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان جان بر کف، تصریح کرد: بسیج مکتب عظیم تربیتی است که به حق تاکنون از حریم نظام و انقلاب در همه صحنه دفاع کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: جهادگری بسیجیان در عرصه علم و فناوری نیز نشان از حضور نخبگان در قاموس بسیجی است و حرکت های جهادگونه بسیجی در سطح جامعه موجب پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.

 

عاملی اظهار داشت: در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی کمبودهای در جامعه احساس می شود که باید همین مسائل با اتکا به پژوهش های علمی و فناورانه بسیجیان و جهادگران حل و فصل شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کشور امروز آماج بحران های مختلف به وجود آمده از تحریم دشمنان است اما بسیجیان در صحنه توانسته با تکیه به علم و فناوری بسیاری از این مشکلات را حل و زمینه توسعه فناورانه را تامین کنند.

 

استاندار اردبیل افزود: ساز و کارهای موجود در کشور پاسخگوی نیازهای جامعه برای تامین میحتاج آنها در همه زمینه نیست و باید با توجه به مشکلات پیش آمده زمینه تغییر و تحول در کشور را به وجود آوریم تا به اقتضائات زمان بتوانیم با ایجاد تحول و تلاش های مجاهدت گونه زندگی بهتری را برای مردم رقم بزنیم.

 

عاملی با اشاره به اینکه پیشرفت و ترقی جامعه امروز نیاز به تحول خواهی دارد، عنوان کرد: اینکه امروز مشکل آب در استان وجود دارد نشان می دهد که در زمینه مدیریت آب با استفاده از ابزارهای علم و فناوری قدم برنداشته ایم و این معضل باید با استفاده از ظرفیت های علمی استان حل و فصل شود.

 

کد خبر 1118487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha