اجرای طرح پویش «عفاف و حجاب» در راستای نهادینه کردن فرهنگ حجاب

کماسی، گفت: در راستای ترویج فرهنگ «عفاف و حجاب»، ترویج فرهنگ حمایت و خرید از «کالا و تولیدات ایرانی»، طرح پویش «عفاف و حجاب» با هدف شناسایی ، ساماندهی و معرفی عرضه کنندگان محصولات ایرانی، اسلامی در شهرستان سنقروکلیایی اجرا شد.

محمد رضا کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:این طرح با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  اداره صنعت معدن تجارت سنقروکلیایی در سطح تعدادی از اصناف مشخص شده  شهرستان با عرضه چادر، پوشاک و کفش زنانه تولیدات داخلی خودرا (با تخفیف ۲۰درصد فروش) به متقاضیان و خریداران درسال۱۴۰۰ در حال برگزاری است.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنقر و کلیایی افزود:از جمله برنامه های فرهنگی این اداره تلاش برای فرهنگ سازی ترویج عفاف و حجاب از سری مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان با موضوع «راهکارهای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» است.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و در راستای نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه و همچنین حمایت از تولیدات ملی، طرح پویش «عفاف حجاب» با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره صمت به اجرا درآمده است.

 

کماسی تصریح کرد: چنانچه دیگر اصناف و فروشگاه های مرتبط شهرستان نیز تمایل به حمایت و شرکت در طرح پویش «عفاف و حجاب» دارند می توانند با هماهنگی با اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان سنقروکلیایی، جهت معرفی صنف آنها در شبکه های اجتماعی به این طرح بپیوندند.

 

مسئول اداره فرهنگ و ارشاد سنقر و کلیایی با اشاره به لیست فروشگاههای طرح پویش «عفاف و حجاب» در شهرستان گفت: علاقمندان جهت خریداز تولیدات ملی و نهادینه کردن فرهنگ حجاب می توانند به آدرس چادر ملی نیکزاد ، خیابان طالقانی روبروی بازار میثم- شماره تماس۰۹۱۸۷۹۱۱۳۳۶،فروشگاه چادر معتمدیان ، جنب پاساژ پرویز-شماره تماس۰۹۱۸۳۳۸۱۲۳۶، پوشاک اخوان اکبری ، پاساژ پرویز-شماره تماس ۰۹۱۸۸۳۷۵۰۳۸، پوشاک قدرت غیاثی، پاساژ پرویز - شماره تماس ۰۹۳۶۰۴۱۹۰۴۸و کفش فروشی فعله گری،پاساژ پرویز -شماره تماس ۰۹۱۸۲۹۸۳۶۴۳مراجعه نمایند.

کد خبر 1118505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha