بالغ بر ۴۵۰ برنامه در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد

کرمی از اهدای ده‌ها هزار جلد کتاب به انجمن کتابخانه‌های عمومی گیلان خبر داد و گفت: بالغ بر ۴۵۰ برنامه در گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «پریسا کرمی» امروز (یکشنبه، 30 آبان) در مراسم تکریم مقام کتابداران، کتابخوانان و حامیان کتاب استان گیلان اظهارداشت: محفل امروز محفلی ارزشمند است و در همین‌جا لازم می‌دانم باز هم هفته کتاب و کتابخوانی را به تمام دوستداران و علاقمندان تبریک عرض کنم.

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان با تاکید بر اینکه یک سال و هشت ماه دوری از این جمع به علت وضعیت خاص کرونایی محدودیت‌هایی در ارائه خدمات ایجاد کرد یادآور شد: با این حال برگزاری محافل ادبی و نشست‌های کتاب‌خوان را در این یک سال و نیم اخیر داشتیم که نتایج بسیار خوبی هم به همراه داشت.

 

کرمی با بیان اینکه علی‌رغم شیوع ویروس کرونا کتابخانه‌های عمومی گیلان در فضای مجازی حضوری فعال و برجسته داشت تصریح کرد: در تمام این ایام سعی کردیم به جهت اوقات فراغت زیادی که ایجاد شده بود، نقش آفرینی مؤثری داشته باشیم و خدمات خوبی را به قشرهای مختلف جامعه ارائه دهیم.

 

وی شروع برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در گیلان با آماده‌سازی و برگزاری بیش از 450 عنوان برنامه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: نخستین برنامه نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت برگزار شد. 

 

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان با بیان اینکه روز سه‌شنبه همین هفته نیز برنامه دیگری در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد افزود: این برنامه نیز با مشارکت سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان در پارک محتشم و با اهدای کتاب برگزار می‌شود.

 

کرمی ضمن دعوت از تمام دوستداران به کتاب و کتابخوانی برای شرکت در برنامه روز سه‌شنبه این نهاد ابراز داشت: کتابداران در ترویج و تبلیغ کتاب در سطح جامعه نقش ویژه‌ای بر عهده دارند و اطمینان داریم که نگاه و توجه دولت انقلابی نیز به مقوله کتاب ویژه و متعالی خواهد بود.

 

وی ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات را رویکردی که توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی گیلان دنبال می‌شود ذکر کرد و یادآور شد: در همینجا لازم می‌دانم از کلیه مدیران، دستگاه و شخصیت ‌هایی که بیش از ده‌ها هزار جلد کتاب را به انجمن کتابخانه‌های عمومی گیلان اهدا کردند تشکر و قدردانی به عمل آورم.

 

 

کد خبر 1118508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha