باید برای نسل های آینده انقلاب اسلامی برنامه مدون داشته باشیم

آیت الله علما، گفت: ما باید برای نسل های آینده انقلاب اسلامی برنامه مدون داشته باشیم و امر اسلام و حقیقت اسلام را به مردم و خصوصاً جوانان تفهیم کنیم.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،آیت الله مصطفی علما امروز در همایش نماز در رده های سپاه که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: بعد از اقرار به شهادتین، ما امری بالاتر از نماز نداریم، لذا باید جوانان را نسبت به این واجب الهی آشنا کنیم و اثرات نماز را در سطح جامعه تبیین کنیم.
 

 

امام جمعه کرمانشاه افزود مقام معظم رهبری(مدظله العالی) راجع به تمدن اسلامی زیاد صحبت و توصیه می فرمایند و همچنین معظم له اصرار دارند، اسلام و انقلاب و برنامه های انقلاب اسلامی اعم از بسیج، سپاه ، باید تبیین شوند.

 
 
آیت الله علماء تصریح کرد: برنامه های نظام و حکومت را امامین انقلاب تبیین نموده اند و ما باید با دقت نسبت به این آموزه های زیربنایی که اساس انقلاب هستند اهتمام لازم را داشته باشیم و واقف باشیم، این بزرگان که حقیقتاً کارشناس دین و حکومت هستند، این موضوعات بسیار مهم را که ضروریات جامعه هست مطرح می نمایند و همه ما باید از طریق آن ها فرهنگ عمومی اسلام و تمدن اسلامی را تبیین کنیم.
 
 
 
وی پیرامون اهمیت گسترش نماز در عرصه جامعه گفت: هرچقدر نماز در جامعه ساری و جاری باشد، به همان میزان اثرات و برکات مثبتی در ارتقای فرهنگ و معنویت بوجود می آید، لذا باید این واجب الهی را با همه وجود تبلیغ نماییم.
 
 
 
کد خبر 1118567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha