بسیج حیات انقلاب و تداوم حرکت توده های محروم در جهان را تضمین کرد

حجت الاسلام علی پور گفت: بسیج حیات انقلاب اسلامی و تداوم حرکت توده های محروم و مستضعف در جهان را تضمین کرده است.

حجت الاسلام «علیرضا علی پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت هفته «بسیج» گفت: از زمانی که نام بسیج در فرهنگ انقلاب جایگاه ویژه خویش را به عنوان یک ارزش الهی پیدا کرد حیات انقلاب اسلامی و تداوم حرکت توده های محروم و مستضعف در جهان تضمین شد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در «تیپ ۳۳ نیروی مخصوص المهدی (عج)» افزود: بسیج در زمان کوتاهی توانست قلب ها را تسخیر و دلها را شیفته خود کند و ثابت کرد که مرز جغرافیایی نمی شناسد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج محدود به یک سرزمین خاص نیست، عنوان کرد: بسیج یک جریان و یک فرهنگ ارزشی است که تمامی صفات و خصلت های نیک و پسندیده را در آیینه وجودی خویش متبلور کرده است.


حجت الاسلام علی پور با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمود «من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت»، عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، بسیج آن چنان درخشید که دشمنان اعتراف کردند قدرتی که در بسیج نهفته توان مقابله با یکایک ارتشهای کلاسیک جهانی را دارد.


وی بارزترین ویژگی های بسیج را اخلاص، ایمان، ولایت پذیری و مردمی بودن عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج به این ویژگی ها افتخار می کند.

 


 

کد خبر 1118583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha