آحاد مردم از کالاهای دولتی و توزیع عادلانه این اقلام در شهرستان پیشوا بهره مند گردند

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: همه آحاد مردم از کالاهای دولتی و توزیع عادلانه این اقلام در شهرستان پیشوا بهره مند گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان که با حضور حسین کردستانی، معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری، بخشداران مرکزی و جلیل‌آباد و سایر اعضا برگزار شد اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهم، بحث معیشت مردم است و برای تأمین ارزاق عمومی باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

تاجیک نوری افزود: تأمین و توزیع اقلام تنظیم بازار بر مبنای جمعیت حال حاضر شهرستان و هماهنگی بین ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی و دقت نظر کافی برای جلوگیری از هرگونه رانت و واسطه گری ضروری است.

وی بیان داشت: تلاش برای بهره‌مندی همه آحاد مردم از کالاهای دولتی و توزیع عادلانه این اقلام در شهرستان بسیار مهم و مورد تاکید است.

فرماندار پیشوا با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و توزیع اقلام متناسب با این شب گفت: لازم است از اکنون تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین اقلام و کالاهای اساسی در ایام پیک و اوج مصرف همچون شب یلدا، شب عید صورت بگیرد.

تاجیک نوری با اشاره به حضور اتباع در پیشوا، دستور پیگیری افزایش سهمیه کالاهای اساسی شهرستان از مبادی ذیربط را صادر کرد.

وی همچنین بر ساماندهی بازارهای روز، حساسیت تولید، تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و ارائه گزارش ماهانه از سوی جهاد کشاورزی، نظارت لازم بر توزیع گاز سیلندری، انجام گشت‌های مشترک و جدیت در بازرسی و نظارت از واحدهای صنفی تاکید کرد.

کد خبر 1118584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha