موسسات خیریه در توزیع عادلانه منابع نقش موثری ایفا می کنند

آیت الله دژکام گفت: موسسات خیریه در توزیع عادلانه منابع نقش موثری می توانند ایفا کنند و هدف کلی موسسات خیریه در جامعه، انسجام ملی و انعکاس عدالت و پیوند اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (یکشنبه 30 آبان) در نشست هم اندیشی «خانه خیرین» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: انفاق در برابر نیازمندان موجب می شود تا انفاق کننده مورد هدایت خداوند متعال قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: با انفاق می توان به توزیع عادلانه منابع اقدام کرد و انسان باید از منابع محدودی که در اختیار دارد طوری استفاده کند که رضای خدای متعال را در پی داشته باشد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: مصرف بی رویه از منابع کار افراد خیرخواه مردم و کشور ما نیست و باید مدیریت مصرف منابع را در اولویت قرار دهیم و عدالت در توزیع منابع مورد توجه قرار بگیرد.

آیت الله دژکام با اشاره به دغدغه عدالت جهانی و ظهور حضرت مهدی موعود (عج) بیان کرد: موسسات خیریه در توزیع عادلانه منابع نقش موثری می توانند ایفا کنند و هدف کلی موسسات خیریه در جامعه، انسجام ملی و انعکاس عدالت و پیوند اجتماعی است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمت به مردم باید خالصانه باشد و نباید به شکلی باشد که نارضایتی مردم را در پی داشته باشد. 

کد خبر 1118592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha