سقف تسهیلات مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان شد

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سقف تسهیلات مسکن روستایی به ازای هر واحد به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «اکبر نیکزاد» امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران خراسان شمالی با بیان اینکه سقف تسهیلات مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومان شد، اظهارداشت: این تسهیلات با نرخ پنج درصد و دوره بازپرداخت ۲۰ ساله در اختیار متقاضیان قرار می گیرد و متقاضیان با ضمانت زنجیره ای از این منابع بهره مند می شوند.

 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: مبلغ اقساط ماهیانه برای تسهیلات مسکن روستایی یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

وی همچنین درباره خسارت های زلزله گفت: اکنون ۳۰ هزار واحد مسکونی زلزله زده در استان های کشور در حال بازسازی است و از این تعداد ۱۰ هزار واحد تکمیل شده و مابقی در حال ساخت است.

 

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وقوع زلزله در هرمزگان گفت: در این حادثه دو هزار و ۴۵۰ واحد مسکونی نیاز به احداث پیدا کرده و ۷۵۰ واحد مسکونی هم باید تعمیر شود.

 

«اکبر نیکزاد» رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور به منظور بهره برداری از فاز اول منازل مسکونی احداث شده در مناطق زلزله زده خراسان شمالی به استان سفر کرده است.

 

زمین لرزه ۲۷ اردیبهشت ماه امسال بخش هایی از مناطق شهرستان های گرمه و جاجرم و مانه سملقان را لرزاند که موجب خسارت عمده به واحدهای مسکونی شد که بر اساس آمار اعلام شده، در این زلزله به یک هزار و ۳۰۲ واحد مسکونی خسارت وارد شد.

 

 

کد خبر 1118606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha