افتخارات ایران اسلامی مرهون تفکر بسیجی است

هاشمی گفت: امروز بر همگان مسجل است که افتخارات ایران اسلامی مرهون تفکر بسیجی بوده چرا که بسیجی به تشریفات اعتقادی ندارد و ساده زیستی را پیشه خود ساخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمد رضا هاشمی» در دیدار با فرماندهان بسیج استان سمنان به مناسبت هفته بسیج ضمن بیان اینکه بسیج به معنای دشمن شناسی، داشتن بصیرت و عدم اعتقاد به بن بست است، گفت: امروز بر همگان مسجل است که افتخارات ایران اسلامی مرهون تفکر بسیجی بوده چرا که بسیجی به تشریفات اعتقادی ندارد و ساده زیستی را پیشه خود ساخته است.

 

استاندار سمنان باتأکید براینکه تفکر بسیجی سبب شده که ما امروز در اوج اقتدار موشکی قرار داشته باشیم لیکن تلاش برای توسعه و نشر فرهنگ این عنصر معنوی، رسالت مهم همگان است، ادامه داد: افتخار همه ما باید این باشد که بسیجی باشیم.

 

وی  با بیان اینکه هر گاه خود را در محضر خدا دانستیم، بی شک تفکر بسیجی حفظ و گسترش خواهد یافت، بیان کرد: توجه به جذب حداکثری باید در کنار مسائل مهمی مانند آموزش و سازماندهی نیروها در بسیج مورد تاکید باشد همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند امروز باید در جذب حداکثری جوانان بکوشیم.

 

هاشمی با اشاره به اینکه باید با روحیه بسیجی در راستای افزایش ظرفیت تولید و جذب نیروی کار تلاش کنیم، اظهارکرد: لازم است نیروهای توانمند بسیجی در حوزه اقتصادی استان ورود داشته باشند از سوی دیگر باید تاکید کرد که امروزه دغدغه اصلی مردم استان آب است و لذا فرهنگ سازی در راستای مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع موجود، یکی از انتظارات ما از بسیج است.‌

 

کد خبر 1118613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha