برگزاری نمایشگاه «جهادگران عرصه علم و فناوری» در جهرم

کامران پور از برگزاری نمایشگاه «جهادگران عرصه علم و فناوری» همزمان با هفته بسیج در شهرستان جهرم خبر داد.

«مهدی کامران پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: نمایشگاه «جهادگران عرصه علم و فناوری» با ارائه خدمات و محصولات بسیج علمی و فناوری جهرم ویژه شهروندان این شهرستان برپا می شود.

 

مسئول بسیج علمی و فناوری جهرم با اشاره به خدمات ارائه شده در نمایشگاه «جهادگران عرصه علم و فناوری» جهرم، افزود: دعوت به همکاری، سرمایه گذاری و مشاوره رایگان در زمینه های خدمات مهندسی ساختمان همراه با بن تخفیف تا مبلغ سه میلیون تومان و بن تخفیف 10 درصد شرکت در کلاس های سازه های ماکارونی از جمله خدمات این نمایشگاه است.

 

وی بیان کرد: تمامی خدمات مکانیکی شامل طراحی و ساخت انواع ماشین آلات صنعتی همراه با بن تخفیف پنج تا 30 درصدی تا سقف پنج میلیون تومان و بورس و ارزهای دیجیتال همراه با ارائه کد تخفیف 10 درصدی شرکت در دوره های تخصصی دیگر خدمات این نمایشگاه را به خود اختصاص می دهد.

 

کامران پور ادامه داد: همچنین برنامه نویسی رایانه، ساخت اپلیکیشن و انیمیشن سازی همراه با کد تخفیف 10 درصدی ویژه شرکت در کلاس های تخصصی و طراحی و ساخت بردهای الکترونیک با بن تخفیف پنج درصدی تا سقف 300 هزار تومان و کد 20 درصدی شرکت در کلاس های تخصصی و طراحی رباتیک و ساخت ماشین شارژی همراه با تخفیف 10 درصدی ویژه شرکت در کلاس های آموزشی دیگر بخش های این نمایشگاه را تشکیل می دهد.

 

وی عنوان کرد: از جمله خدمات نمایشگاه «جهادگران علم و فناوری» جهرم کلاس های نانو همراه با بن تخفیف 10 درصدی شرکت در کلاس های تخصصی جذابیت های شیمی همراه با ارائه بن تخفیف 30 درصدی مشاوره تحصیلی، خانوادگی و 22 درصدی سنجش ضریب هوشی و اختلال یابی تحصیلی، بن تخفیف 10 درصدی دانشگاه کودک است.

 

مسئول بسیج علم و فناوری جهرم با اشاره به زمان برپایی این نمایشگاه، عنوان کرد: نمایشگاه «جهادگران عرصه علم و فناوری» جهرم از ساعت 16 و 30 دقیقه تا 20 روز یکشنبه 30 آبان ماه در تالار «علامه امینی» این شهرستان برپا می شود.

 

کد خبر 1118620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha