۷.۵ تن روغن خوراکی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد کشف شد

شجاع گفت:مرزبانان در بازرسي خودروهاي ترانزيتي و مسافري موفق شدند ۷ هزار و ۵۹۰ کيلوگرم روغن خوراکي، ۲۴۴ کيلوگرم مرغ، ۳۲۰ کيلوگرم آرد، ۷۳۵ کیلوگرم تخم مرغ و اقلام ديگري شامل قند، رب، برنج و چاي به ارزش یک میلیارد و ۷۹۹ میلیون ريال را کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سردار «مجيد شجاع» از کشف بيش از ۷ تن روغن خوراکي قاچاق در مرزهاي هنگ تايباد خبر داد و افزود: در راستای برخورد با قاچاقچیان کالا مرزبانان اين فرماندهي در هنگ تايباد مستقر در ايست و بازرسي ۱۷ شهريور موفق به کشف این مقادیر کالاي قاچاق شدند.

 

فرمانده مرزباني خراسان رضوي افزود: مرزبانان اين استان در بازرسي خودروهاي ترانزيتي و مسافري موفق شدند ۷ هزار و ۵۹۰ کيلوگرم روغن خوراکي، ۲۴۴ کيلوگرم مرغ، ۳۲۰ کيلوگرم آرد،۷۳۵ کیلوگرم تخم مرغ و اقلام ديگري شامل قند، رب، برنج و چاي به ارزش یک میلیارد و ۷۹۹ میلیون ريال را کشف کنند.

 

وي با اشاره به برخورد قاطع با قاچاقچيان گفت: در اين عمليات ها تعدادی قاچاقچي کالا دستگير و تحويل مراجع قضايي گرديدند.

 

شجاع افزود: امروز به برکت حضور شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان امنیت مطلوبی در مرزهای استان حاکم است لذا قاچاقچیان و افراد سودجو بدانند مرزهای خراسان رضوی ناامن ترین مرزهای کشور برای عرض اندام آنها است.

کد خبر 1118678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha