اهدای ۱۰ عدد تبلت و گوشی به نخبگان تحت حمایت

مومنی از اهدای ۱۰ عدد گوشی و تبلت به نخبگان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خبر داد.

«مجید مومنی» کمک به نیازمندان و محرومین و دستگیری از اقشار آسیب دیده را از اولویت های کاری کمیته امداد و مهمترین دستورات دین مبین اسلام دانست و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نهاد در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب فعالیت های گسترده ای را انجام می دهد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه حمایت از نخبگان و استعدادهای درخشان از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، افزود: این عزیزان نیز باید همچون سایر دانش آموزان و دانشجویان نخبه در راستای پرورش استعداد های خود تلاش کنند و امکانات و وسایل لازم برای فعالیت این عزیزان باید فراهم شود.

 

وی با اشاره به اینکه تعداد پنج عدد گوشی و پنج عدد تبلت تهیه و بین نخبگان شناسایی شده تحت حمایت توزیع شده است، ادامه داد: امید است بتوانیم با همدلی و همراهی نیکوکاران و خیرین کمک های بیشتری  به این عزیزان که آینده سازان ایران اسلامی هستند بکنیم.

 

اهدا بیش از یک هزار تبلت و گوشی هوشمند در سال گذشته

 

این مقام مسئول اضافه کرد: کمیته امداد استان مرکزی یکی از نهادهایی است که کمیته مددکاری آن از ساختار قانونمند و تخصصی برقرار است و این نهاد توانسته بخش قابل توجهی از نیازهای مددجویان خود را قبل از اینکه آن نیاز تبدیل به بحران شود شناسایی و در جهت رفع آن نیازها اقدامات لازم را انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد استان مرکزی در سال گذشته توانست یک هزار و ۲۶۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و در اختیار دانش آموزان تحت حمایت قرار دهد، اضافه کرد: در شرایط شیوع کرونا و نیاز دانش آموزان به گوشی هوشنمد تلاش های گسترده ای در این راستا شده است.

 

مومنی فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش به منظور رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام کارهای هنری و ارائه مشاوره و راهنمایی از را فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد دانست.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: امید است با این برنامه ها بتوانیم گام های موثری در راستای پیشرفت و اعتلای فرهنگی خانواده های تحت پوشش برداریم.

 

امدادگران کمیته امداد جهادگونه در راستای رفع محرومیت زدایی تلاش می کنند

 

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به امور محرومان از برنامه‌های اصلی انبیاء و اولیای الهی بوده است، ادامه داد: امدادگران کمیته امداد جهادگونه در جهت رفع محرومیت و حل مشکلات نیازمندان تلاش می کنند.

 

این مقام مسئول در ادامه به فعالیت مراکز نیکوکاری اشاره کرد و گفت: ایجاد مراکز نیکوکاری و واگذاری کار به خود مردم از برنامه‌های کمیته امداد است و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان تاکنون راه اندازی و در خدمت محرومان هستند.

 

مومنی با تاکید بر اینکه کمیته امداد یکی از نهادهای خدمتگزار محرومین است، افزود: این نهاد از بدو تأسیس تا کنون منشاء خدمات ارزشمندی برای محرومین بود و تمام تلاش و توان خود را در این راستا بکار می گیرد.

 

پرداخت صدقه از طریق کد QR

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های این نهاد در راستای تسهیل ارائه خدمات به مددجویان و همچنین فراهم آوردن زمینه برای آرامش خاطر و راحتی هر چه بیشتر خیرین و نیکوکاران در ارائه  کمک ها به نیازمندان اشاره کرد و گفت: مردم نیکوکار می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی و با استفاده از گوشی تلفن اقدام به پرداخت صدقه کنند.

 

وی با اشاره به روش‌های نوین در پرداخت صدقه بیان کرد: کدهای QR بر روی صنادیق صدقات نصب و امکان پرداخت از این طریق برای مشترکان فراهم شده است.

 

مومنی ادامه داد: با اجرای این طرح، تمامی مشترکان صندوق صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

 

این مقام مسئول کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول را از مزیت های مهم این شیوه داست.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطر نشان کرد: صدقات مردم نیک اندیش استان در بخش‌های مختلفی اعم از امور معیشتی، بهداشت، درمان و امور بیمه، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود و هم استانی ‌های گرامی می توانند از طریق لینک:https://sana.emdad.ir/qr/fme۰۰۰۰۰۰۰۰۹۳۷۹۳۲۲jo صدقات خود را پرداخت نمایید.

کد خبر 1118723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha