اختصاص تسهیلات دو میلیارد تومانی اشتغالزایی در گلپایگان

دلدار با تشریح خدمات بسیج سازندگی در شهرستان گلپایگان، از اختصاص بیش از دو میلیارد تومان تسهیلات با هدف اشتغالزایی ویژه مناطق محروم به خصوص برای زنان سرپرست خانوار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «علیرضا دلدار» در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصادمقاومتی و مشاغل خانگی و در جمع خبرنگاران از اعتبار بیش از دو میلیارد تومانی برای اشتغالزایی خبر داد و گفت: هدف گذاری اشتغالزایی برای مشاغل خانگی به خصوص امنیت غذایی است و بیش از ۶۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی با مدیریت بسیج و سپاه در سطع شهرستان فعال است.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان گلپايگان در تشریخ خدمات محرومیت زدایی بسیج در نقاط محروم شهرستان، بیان کرد: ساخت منزل مسکونی در منطقه محروم از سال گذشته شروع شده است و سه طرح آبرسانی در سطح شهر، با هزینه حدود ۴۰۰ میلیون تومان که توسط دستگاه های دولتی، خودیاری مردم و سپاه تامین شد، به بهره برداری می رسد.


وی به مرمت و رنگ آمیزی مدرسه شهید بهشتی روستای رباط سرخ با هزینه ۶۵ میلیون تومان اشاره کردو افزود: سالن چند منظوره مسکن مهر با هزینه حدود ۸۰ میلیون تومانی آماده شد و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است.
دلدار به هزینه ۲۰ میلیون تومانی ساخت سرویس بهداشتی خانه ای محروم در گوگد اشاره کرد و ادامه داد: احداث منزلی در روستای شید آباد، ۲۵۰ میلیون تومان هزینه داشته است که تنها ۶۰ میلیون آن را سپاه پرداخت کرده است و باقی آن توسط خيران تامین شده است.


مسئول بسیج سازندگی شهرستان گلپایگان از احداث و مرمت حسینیه و مسجدالمهدی در شهر گلپایگان و بازسازی گلزار شهدای رباط سرخ توسط گروه جهادی،خادم الشهدا با هزینه ۶۰ میلیون تومان خبر داد و تشریح کرد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ابتدای سال جاری تا کنون در بخش کمک های مومنانه هزینه شده است که نیمی از آن را مردم تامین کردند و ۱۵ جهیزیه به خانواده های کم برخوردار در این مدت اهدا شده است./

کد خبر 1118761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha