مدارس شبانه روزی خراسان جنوبی نیازمند کمک خیرین است

واقعی با اشاره افزایش قیمت اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز خانوارها در چند سال اخیر، گفت: این گرانی ها بر روی مدارس شبانه روزی هم به شدت تاثیر گذاشته است و در این راستا نیازمند ورود خیرین برای کمک به مدارس شبانه روزی هستیم.

«محمدعلی واقعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با بیان اینکه مدارس متوسطه دوم قبلا بازگشایی شده و متوسطه اول هم از اول آذرماه دایر می شوند، گفت: با توجه به گرانی های چند سال اخیر، در حال حاضر مدارس شبانه روزی که عمدتا دانش آموزان کم بضاعت در آنها تحصیل می‌کنند نیازمند توجه بیشتر و کمک خیرین است.

 

وی با بیان اینکه خدمات دهی آموزش و پرورش به دانش آموزان متوقف نمی شود و تنگناهای مالی هیچ وقت نتوانسته جلوی خدمات دهی به آنها را بگیرد، گفت: امید است خیرین همان گونه که در مدرسه سازی درخشیدند و کمک های بسیار خوبی داشتند در امر کمک به مدارس شبانه روزی هم؛ در بحث تجهیزات آموزشگاهی و اقلام اولیه مدارس شبانه روزی مساعدت کنند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: ما هم سعی کردیم که از طریق اعتبارات دولتی پیگیری هایی را برای کمک بیشتر به مدارس شبانه روزی داشته باشیم تا هیچ دانش آموزش به دلیل مشکلات مالی از تحصیل باز نماند.

 

واقعی با اشاره به طرح مهارت آموزش ویژه مدارس شبانه روزی استان، گفت: این طرح به دانش آموز کمک می کند تا از نظر روانی به آرامش خاطر و یک انگیزه ای برسد که حس کند می تواند در آینده یک کارآفرین باشد و برای خود درآمدی از همین راه داشته باشد.

 

وی افزود: پیگیر هستیم تا این طرح در مدارس شبانه روزی خراسان جنوبی اجرایی شود و دست ساخته های دانش آموزان را هم وارد بازار کنیم.

 

 

کد خبر 1118765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha