خسته شدن از خدمت به مردم ناشکری است

حجت الاسلام مدبر گفت: مسئولان باید مراجعه مردم به خودشان را نعمت دانسته و خسته نشوند چرا که اگر بگویند خسته شده ایم ناشکری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (دوشنبه ۱ آذر) در نخستین نشست مشترک اعضای شورای شهر و شهردار و جمعی از مدیران شهرداری با امام جمعه گفت: باید این  که مردم به شما مراجعه می کنند را نعمت بدانید و خسته نشوید که اگر بگویید خسته شده ایم ناشکری است.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه کارهای خوبی در زمان شهردار جدید آغاز شده است که امیدواریم ادامه داشته باشد، افزود: دیدن تجارب شهرهای دیگر برکات زیادی خواهد داشت و از تجارب شهرداری ها و شوراهای دیگر بهره ببرید؛ مردم ما مردم فهمیده ای هستند و قطعا قدردان خادمان خودشان هستند.

 

«عبدالرحیم اسدی» نیز در ادامه این دیدار ضمن تقدیر از خدمات انجام شده توسط مسئولان سابق شهرداری و شورای شهر گفت:  اکنون که توفیق یافته ایم  در این جایگاه حضور یابیم، ان شاء الله بتوانیم تعدادی از کارهای بر زمين مانده را پیگیری کنیم.

 

شهردار جهرم خاطرنشان کرد: از همه پتانسیل شهرداری در راستای اتمام کارهای بر زمین مانده و شروع پروژه‌های جدید استفاده و  بدون هیچگونه حاشیه‌سازی در خدمت مردم می بریم.

 

«داوود اوسط»، رئیس شورای شهر جهرم نیز در سخنانی گفت: تشکیل مرکز پژوهش های شورا در جهت برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تاثیر بسزایی در انجام امور دارد، که در آینده پژوهش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در راستای محقق شدن اهداف شورا و شهرداری کمک می کند.

 

 

 

کد خبر 1118852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha