تکمیل عملیات تعمییر و بازسازی ۲۰ مسجد در استان لرستان

رضایی پور با اشاره به طرح تعمیر و مرمت مساجد استان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعمییرات ۲۰ مسجد استان اجرایی شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: هم اکنون تعمییرات 2 مسجد دیگر در استان لرستان در دست اقدام است.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون تعمییر و بازسازی 20 مسجد در استان لرستان تکمیل شده است.

 

وی با بیان اینکه پی گیری لازم برای تعمیرات مساجد و اماکن مذهبی استان  در دست اقدام است، بیان کرد: در صورت موفقیت در جذب اعتبار لازم و اتخاذ قرار داد، تعداد بیشتری از مساجد واماکن مذهبی استان بازسازی می شود.

 

رضایی پور ادامه داد: مشارکت و همراهی هیات های امنای مساجد و اماکن مذهبی، نقش بسزایی در پیشبرد فعالیت های عمرانی، تعمیر و مرمت این اماکن داشته و دارد.


معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اذعان داشت: از رویکردهای مهم اوقاف و امورخیریه استان لرستان این است که فعالیت ها عمرانی پس از تکمیل اطلاع رسانی می شود.

 

وی اظهار کرد: این تعمییرات شامل آراستگي فضاي داخلي و خارجي مساجد، كمك به رفع مشكلات بهداشتي، تعمير و بازسازي سرويس‌هاي بهداشتي و تجهيز آن، و احداث و مرمت آسفالت وفضاي سبز اطراف مساجد، مي‌باشد.

 

رضایی پور افزود: طرح  کمک به تعمیر و تکمیل مساجد و اماکن مذهبی استان لرستان، با رویکرد افزایش مشارکت های مردمی و هیات های امنای مساجد و اماکن مذهبی در راستای عمران و آبادانی اماکن متبرکه انجام شده است.

کد خبر 1118875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha