خرید کتاب های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از ناشران و نویسندگان فارس در اولویت قرار دارد

سهرابی گفت: کتاب‌های پژوهشی فارس‌ شناسی به ویژه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اولویت خرید کتاب از ناشران و نویسندگان در فارس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (دوشنبه 1 آذر) در دیدار با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌ های دفاع مقدس فارس که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، گفت: برای فرهنگ سازی و نهادینه کردن آرمان‌ ها و ارزش‌ های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به انسجام و هم افزایی تمامی دستگاه‌ ها و سازمان‌ های فرهنگی و هنری نیاز داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: هیچ جناح، گروه و دسته نمی ‌تواند ادعا کند در چند سال گذشته از کمک‌ های فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بی ‌بهره بوده و با دستور رئیس ‌جمهوری، مرجعیت و ارشدیت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه فرهنگ و هنر پذیرفته شد که می‌توان آن را تحول و انقلاب بزرگ فرهنگی در کشور دانست.

وی با اشاره به خرید کتاب از ناشران و نویسندگان در فارس نیز عنوان کرد: ناشران و نویسندگان در فارس از 1 تا 20 آذر فرصت دارند تا درخواست خود را برای خرید کتاب از سوی فرهنگ و ارشاد اسلامی به بخش فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ارائه کنند.

سهرابی اعلام کرد: کتاب‌های پژوهشی فارس‌ شناسی به ویژه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در اولویت خرید کتاب از ناشران و نویسندگان در فارس توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار دارد.

کد خبر 1119002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha