دو برنامه ستاد فهما برای استفاده از ظرفیت نهادها در طرح‌های ملی

سعادتی گفت: ستاد فهما با سپردن برنامه‌ها به دبیرخانه‌های استانی و انعقاد تفاهم نامه با سازمان‌ها تلاش می‌کند از ظرفیت سایر دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های ملی استفاده کند.

«سعید سعادتی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون ‌های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه هم افزایی میان نهادها و دستگاه ها از رسالت ها و اولویت ها در حوزه فرهنگی کشور است که مورد تاکید و نظر مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای اینکه بتواند از ظرفیت دستگاه های مختلف در برگزاری برنامه ها بهره مند شود، دو کار مهم انجام داده است که یکی از آنها سپردن برگزاری جشنواره ها به استان ها است.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: ان‌شاءالله طی مذاکراتی که با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد جهشی در بودجه این ستاد در سال ۱۴۰۱ هستیم.

وی اضافه کرد: ما در سطح ملی دنبال این هستیم که تفاهم نامه هایی با دستگاه های مختلف و همچنین بخش های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد کنیم که بر همین اساس، تفاهم نامه هایی با سازمان بسیج، حوزه هنری و سازمان هلال احمر داریم.

سعادتی خاطرنشان کرد: پررنگ تر شدن نقش روستاها در مردمی سازی فرهنگ و هنر با تلاش کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در تحقق شعار دولت سیزدهم یعنی «دولت مردمی ایران قوی» موثر باشد و امید است ظرفیت های مردمی طی این دولت تقویت شود.

 

کد خبر 1119018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha