لزوم توجه دانشگاه فرهنگیان فارس به تشکیل هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز

ایمانیه گفت: تشکیل هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز شامل اساتید علوم تربیتی و متخصصان حوزه‌ های مرتبط نیز باید مورد توجه دانشگاه فرهنگیان فارس قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (دوشنبه 1 آذر) در دیدار با اعضای هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: لازم است تا رئیس دانشگاه فرهنگیان برنامه سخت افزاری و نرم افزاری ۱۰ ساله ارائه کند.

استاندار فارس افزود: تجهیزات، امکانات، غذا و ... در  برنامه سخت افزاری و  مسائل آموزشی، تربیتی، نیروی انسانی و ... در برنامه نرم افزاری قرار داده شوند.

وی اضافه کرد: این برنامه ها برای رفع مشکلات و اجرای برنامه ها تاثیر مطلوبی خواهد داشت و
تشکیل هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز شامل اساتید علوم تربیتی و متخصصان حوزه‌ های  مرتبط نیز باید مورد توجه دانشگاه فرهنگیان فارس قرار بگیرد.

ایمانیه تاکید کرد: این هیئت اندیشه ورز، چگونگی ایجاد تحولات بر اساس اسناد بالا دستی مانند بیانیه گام دوم انقلاب، سند تحول آموزش و پرورش و ... را باید مورد تبیین قرار دهد.

استاندار فارس ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی را به عهده دارد که پرورش فرزندان کشور را انجام می دهند و باید در تصمیمات و اقدامات این دانشگاه با نگاه ویژه و حساسیت لازم اقدام شود.

وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات با راهکارهای مبنی بر تفکر رفع می شود و در شرایط فعلی اختصاص بودجه های هنگفت توسط دولت برای رفع مشکلات انمکان پذیر نیست و تمامی مدیران و مسئولان باید در کنار بیان هر مشکلی، سه پیشنهاد برای حل آن نیز ارائه کنند.

کد خبر 1119051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha