توانمندسازی مددجویان از مهمترین اولویت های کمیته امداد است

اهرابی گفت: خودکفایی و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش از مهمترین اولویت های کمیته امداد است.

«عباس اهرابی» ظهر امروز(دوشنبه، 1آذر ) در بازدید از طرح های اشتغالزایی کمیته امداد ماسال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اظهار کرد:  خودکفایی مددجویان زیرپوشش در گرو ایجاد زمینه و فرصت لازم برای اشتغال و تولید مولد و پایدار است که توسط کمیته امداد حمایت و تقویت می‌شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان به اهمیت همکاری و پیگیری برای رسیدن به اهداف در حوزه اشتغال اشاره کرد و افزود: توجه به مشاغل و طرح‌های تولیدی جزو اهداف و محور اقدام در سطح استان‌ است .

 

وی با قدردانی از اقداماتی که تاکنون برای اشتغال مددجویان و خانواده‌های زیرپوشش محقق شده است گفت:  خوشبختانه در پی طرحهای اشتغال زایی ایجاد شده توسط کمیته امداد و دیگر برنامه های توانمندسازی، بسیاری از مددجویان در این استان توانسته اند به خوداتکایی برسند.

 

«اسماعیل حیدری» رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال خاطرنشان کرد: در سال جاری ۱۲۹ طرح اشتغالزایی در شهرستان ماسال اجرا شده که برای ۱۹۲ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

 

گفتنی است؛ بازديد از چند طرح اشتغالزايي، ديدار با تعدادي از خانواده هاي مددجوی تحت پوشش و دیدار با خانواده معظم شهید قربانی از مهمترين اهداف سفر مديركل كميته امداد استان گیلان به شهرستان ماسال بود.

کد خبر 1119133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha