تیم های پزشکی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام می شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی، از اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان در هفته گرامیداشت بسیج خبر داد.

«عیسی برجی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد، اظهارکرد: به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج، تیم های پزشکی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام می شود.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی افزود: یک تیم پزشکی به حاشیه شهر بجنورد در منطقه ناظر آباد اعزام می شود و به خدمات پزشکی در بخش زنان، داخلی، عمومی و روانشناسی  می پردازد.

 

وی با بیان اینکه یک تیم پزشکی امروز دوم آذرماه به روستای قِلی جاجرم اعزام خواهد شد، عنوان کرد: این تیم متشکل از پزشک تخصصی زنان، داخلی، قلب، عمومی، طب اورژانس، ارتوپد، روانشناسی و دندانپزشکی است.

 

برجی اضافه کرد: اعزام تیم پزشکی جهت ارائه خدمات به خانواده زندانیان شیروان در حوزه های روانشناسی، دندانپزشکی و داخلی، اعزام تیم پزشک عمومی و دندان پزشکی به اسفراین و اعزام تیم پزشکی به شهرستان های فاروج و گرمه از دیگر برنامه های این هفته است.

 

وی افزود: فردا سوم آذرماه نیز یک تیم پزشکی و دندان پزشکی به منطقه محروم قلعه خان و اینچه علیا مانه و سملقان اعزام خواهد شد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی، ویزیت رایگان  پزشک عمومی و خدمات اورژانس و تخفیف در دندان پزشکی و پزشکان متخصص در درمانگاه  بسیجیان شیروان، ‌درمانگاه بسیج مانه، درمانگاه مدافع حرم شهرک گلستان، درمانگاه جوادالائمه(ع) بجنورد، درمانگاه ولایت اسفراین و ویزیت رایگان در مطب هشت پزشک بسیجی را از دیگر برنامه ها به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد.

 

وی گفت: ارتقاء طرح ناصر و رونمایی از طرح ناصرین، ارائه خدمات درمانی و حمایتی و جهادی، شرکت نخبگان بسیجی سلامت در برنامه های رادیویی و تلویزیونی در طول هفته بسیج، دیدار با جانبازان و خانواده شهدا و تب سنجی و برپایی ایستگاه سلامت در مراسم و مناسبت‌های هفته بسیج بخش دیگری از فعالیت ها است.

 

برجی افزود: همچنین در طول هفته بسیج، طرح واکسیناسیون محله به محله و خانه به خانه صورت خواهد گرفت.

کد خبر 1119175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha