رویکرد بسیج دانشجویی مسئله محوری است

بهدانی گفت: رویکرد بسیج دانشجویی بحث مسئله محوری و تخصصی شدن در نگاه تربیتی دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «رضا بهدانی» امروز (۲ آذر) در دیدار جمعی از نمایندگان طلاب و دانشجویان بسیجی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی مختلفی در سال گذشته برگزار شده و حرکت این اردوها به سمت تخصصی شدن زمینه‌ساز تربیت کارگزارانی برای نظام اسلامی شده که با رنج زندگی در مناطق محروم و کار کردن در شرایط سخت آشنا هستند.

 

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه مهمترین رسالت تربیت نیرو در تشکل های دانشجویی فراگیری منظومه فکری امامین انقلاب است، گفت: در این راستا برنامه های مختلفی در سطح دانشگاه ها برگزار شده تا دانشجویان با تسلط بر این منظومه فکری خودشان بتواند مسیر را تشخیص دهند.

 

وی با اشاره به قرارگاه بصیرت و ستاد سرنوشت و گفتمان سازی انقلاب اسلامی ویژه انتخابات سال گذشته تشکیل شد، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای دانشجو و میزبانی از خانواده شهید جهانگیر نقدی پور انجام شده است.

 

بهدانی بیان کرد: رویکرد بسیج دانشجویی بحث مسئله محوری و تخصصی شدن در نگاه تربیتی دانشگاه است.

 

حجت الاسلام «مجتبی مرادی» مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی نیز در این نشست اظهار کرد: در بسیج طلاب تعداد ۳۱ پایگاه در سراسر استان وجود دارد و ۳۸ گروه جهادی نیز فعالیت می کنند.

 

وی گفت: غسل و تدفین اموات کرونایی، حضور ۴۰ طلبه در بیمارستان ها و کمک به کادر درمان، توزیع بسته های حمایتی در بین نیازمندان، اعزام مبلغ به صورت هفتگی از جمله فعالیت های بسیج طلاب استان بوده است.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی افزود: طلاب جهادگر روز پنج شنبه پنجم آذرماه به مناسبت هفته بسیج در اردوی جهاد برای ساخت مسجد حضرت رقیه(س) در حاشیه شهر بیرجند شرکت می کنند.

کد خبر 1119225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha