بهره برداری از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم در دهه فجر امسال

رضایی کوچی از افتتاح و بهره برداری از بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (سه شنبه ۲ آبان) به خبرنگاران گفت: تمام تلاش ما رفع مسائل باقيمانده بيمارستان سیدالشهدا (ع) و آماده كردن آن به زمان افتتاح است.

 

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: بارها طرح افتتاح اين بيمارستان در دستور كار دولت قرار می‌گرفت كه به دليل وجود برخی از چالش‌ها و رفع آن زمان افتتاح آن را به تاخير می‌انداختيم. زيرا از دغدغه‌های اصلی ما افتتاح بيمارستان بدون هيچ كم و كاستی و ارائه خدمات درمانی با كيفيت و مناسب به مردم شريف جهرم است.

 

وی بیان کرد: یکی از مسائل مهم اين بيمارستان داشتن جاده و مسيري مناسب بود كه اين موضوع سريعا در دستور كار قرار گرفت، پيمانكار مشخص شد و مراحل جاده و خيابان كشی آن هم اكنون در حال اجرا است.

 

رضایی کوچی خاطرنشان کرد: ۹۶ درصد از تجهيزات بيمارستان تا زيرساخت‌های پايانی آن تكميل شده است. با برطرف شدن مسائل باقيمانده، افتتاح اين بيمارستان را در دهه فجر امسال خواهيم داشت.

 

وی در پایان اظهار کرد: این مجموعه درمانی به عنوان سومين بيمارستان شهرستان جهرم است، عنوان کرد: اين بيمارستان، جايگزين سایر بیمارستان ها نيست و  بخش‌های ديگر مراكز آموزشی و درمانی جهرم هرگز نبايد تعطيل شود.

کد خبر 1119297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha