یمن با صبر و مقاومت پیروز میدان است/ ائتلاف ارتجاع غرب از تجزیه یمن به نتیجه نمی رسد

حسینی با بیان اینکه تمام مجاهدان حزب الله لبنان، فلسطین و یمن را بسیجیان جهان اسلام می دانیم، گفت: ائتلاف ارتجاع غرب به نتیجه نمی رسد و یمن نشان داد روی پای خود ایستاده و تمام قدرت های استکباری نمی توانند بر آن پیروز شوند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در دومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین با موضوع یمن محور تحول و خودباوری جهان اسلام با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نیست. در سراسر جهان اسلام شاهد تلاش و حماسه آفرینی بسیجیان جهان اسلام در فلسطین، لبنان، عراق، یمن هستیم و این شجره طیبه روز به روز بارورتر می شود. بسیج به شجره طیبه تشبیه شده و شجره موجودی زنده و پویا است.

 

معاون پارلمانی رییس جمهور افزود: این شجره طیبه ایستایی ندارد و طیبه به معنای پاکیزه و طاهر است و محصولات آن نیز پاک و ریشه دار هستند.

 

وی گفت: در دوره معاصر به تعبیر رهبر انقلاب یکی از نوآوری های امام (ره) بسیج بود که موجب استمرار انقلاب شد در غیر این صورت در جنگ تحمیلی کار انقلاب تمام بود. بسیج برگرفته از آموزه های دینی است و در صدر اسلام در کنار پیامبر گرامی (ص)، حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) در روز عاشورا همواره بسیجیان حاضر بودند. آنها نیز با روحیه شهادت طلبی و صفات انسانی در ادوار مختلف حضور داشتند و انشاءالله بسیجیان این دوره نیز همان گونه هستند.

 

حسینی ادامه داد: ثمرات و محصولات این شجره طیبه همیشگی است و محدود به زمان خاص نیست و در دوران جنگ بسیج با غیرت و شهامت سینه سپر کرد و امروز نیز در تمام عرصه ها حضوری فراگیر دارد.

 

وی گفت: حشدالشعبی، حزب الله یمن و مجاهدان لبنان را همه بسیجیان می دانیم. تمام بسیجیان جهان اسلام در کنار هم هستند.

 

وی اضافه کرد: یمن نقش برجسته ای در جهان اسلام داشته و امروز شاهد تقابل مجاهدان آن با ائتلاف ارتجاع غرب هستیم. این ائتلاف تصور کردند در یک ماه کار یمن تمام است اما امروز سالهاست که مردم یمن با عزت و سربلندی در برابر ائتلاف شوم ارتجاع غرب ایستاده اند و از حیثیت خود دفاع می کنند. امروز دنیا به این باور رسیده که قدرت های شیطانی استکبار به قدرت و توانمندی یمن اذعان می کنند.

 

حسینی اظهار کرد: امروز مردم یمن ایستاده اند و از کشور خود دفاع می کنند. سرزمین تاریخی و باستانی یمن ظرفیت های فراوانی دارد و با پیروزی انصارالله از ظرفیت های این دیار برای رفع فقر و حل مشکلات اش که در محاصره ایجاد شده است، استفاده می شود.

 

وی گفت: امروز استکبار از تجزیه یمن به نتیجه نمی رسد و مردم یمن نشان دادند که روی پای خود ایستاده و تمام قدرت های استکباری نمی توانند بر آنها پیروز شوند و آنها با صبر و استقامت پیروز این میدان هستند.

کد خبر 1119335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha