آغاز زندگی مشترک ۱۱ زوج جوان عنبرآبادی از جوار گلزار شهدا 

صبح امروز ۲ آذر ماه به همت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان عنبرآباد ۱۱ زوج جوان زندگی خود را از جوار گلزار شهدای شهر دوساری آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، صبح امروز ۲ آذر ماه به همت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان عنبرآباد ۱۱ زوج جوان زندگی خود را از جوار گلزار شهدای شهر دوساری آغاز کردند.


حجت الاسلام «حمید بامری» در مراسم جشن ازدواج آسان ۱۱ زوج جوان، گفت: طبق حدیثی گرانقدر از پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ بهترین ازدواج آسان‌ترین آن است و امروز از کنار قبور مطهر این ۱۱ شهید گلگون کفن شهر دوساری ۱۱ زوج جوان زندگی خود را شروع کردند و این اتفاق بسیار مبارکی است.


امام جمعه عنبرآباد ضمن تشکر از عوامل مروج این نوع سنت های حسنه، ابراز کرد: تلاش عزیزان سپاه، اداره تبلیغات اسلامی، دادستان و خانواده این زوج های جوان قابل تقدیر است.


وی خاطرنشان کرد: توقعات ایجاد شده در شرایط سخت امروز ازدواج ها را به رکود کشانده و همین امر موجب شده تا امروز ازدواج های آسان سمبل شوند و باید ادامه داشته باشد.



حجت الاسلام بامری عنوان کرد: ازدواج ها اگر بر معیار اسلامی و دینی شکل بگیرد یقینا آن زندگی شیرین حاصل شده و همراه موفقیت خواهد بود.



امام جمعه عنبرآباد با بیان اين مطلب که ملاک های مادی، پایه های زندگی ها را سست می کند، افزود: ایمان، محبت، تقوا، هم کفو بودن و اخلاق نیک از ملاک های یک زندگی شیرین و موفق است.


وی تصریح کرد: زن و شوهر دو رفیق در زندگی مشترک هستند که باید همدیگر را در بندگی و عبودیت خدا همراهی کنند.

 

حجت الاسلام بامری اظهار کرد: زندگی خوشی و ناخوشی را با هم دارد ولی اگر اخلاق، دین و اعتماد به خدا اگر در زندگی باشد آن زندگی هیچگاه دچار ضعف و کست نخواهد شد.



امام جمعه عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: باید سبک ‌ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم چرا که این نوع از سبک زندگی همان سبک مورد نظر دین و ائمه اطهار (ع) است.


گفتنی است؛ صبح امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور امام جمعه، مسئول اداره تبلیغات اسلامی، فرمانده سپاه، فرماندار، دادستان و جمعی از مسئولین شهرستان عنبرآباد و شهر دوساری ۱۱ زوج جوان زندگی خود را در قالب جشن ازدواج آسان آغاز کردند. 

کد خبر 1119357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha