برپایی ۱۳ غرفه کمیته امداد در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته کرمانشاه

ترکمانه، گفت: ۱۳ غرفه های کمیته امداد به مناسبت هفته بسیج و با عنوان دستاورد های اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته کرمانشاه برپا شده است.

پیمان ترکمانه  در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: محصولات و تولیدات شغلی مددجویان کرمانشاهی در نمایشگاه تخصصی مواد غذایی و صنایع وابسته که از۳۰ آبان تا ۵ آذر ماه برپا شده ارائه می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه افزود: تفاهم نامه همکاری این نهاد با بسیج سازندگی استان کرمانشاه منعقد شده است و امیدواریم این روند با ارگان های دیگر نیز ادامه داشته باشد.

وی تصریح کرد:  در غرفه های این نهاد بیش از ۱۸ نوع صنایع دستی مددجویان کرمانشاهی شامل زیورآلات، مینای سفال، گلیم‌ و فرش، گیوه، معرق و مشبک، خراطی چوب و عروسک عرضه شده است.

 

ترکمانه با اشاره به اینکه  کميته امداد امام خميني (ره) براي خانواده‌هاي نيازمند بسته‌هاي حمايتي را تدارک ديده که يکي از اين بسته‌هاي ايجاد اشتغال است خاطر نشان کرد: ايجاد اشتغال پس از بررسي وضعيت خانواده و استعدادسنجي افراد با آموزش فني و حرفه‌اي ادامه مي‌يابد و در ادامه حمايت‌هاي لازم براي ايجاد اشتغال رقم مي‌خورد.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: علاقه مندان می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک تا پنجم آذر ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۰:۳۰ از غرفه های مددجویان تحت حمایت نیز در سالن زاگرس دیدن کنند.

 

کد خبر 1119445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha