۷ اثر نمایشی در جشنواره تئاتر خراسان شمالی با هم  رقابت می کنند

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی، از رقابت هفت اثر نمایشی در این دوره از جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره از فردا آغاز می شود.

«امین فرحی» دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بجنورد و شیروان  میزبان شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی می شود، افزود: تماشاخانه «شمس» بجنورد و «محراب» شیروان و مجتمع فرهنگی و هنری «غدیر» این شهر از فردا میزبان آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره می شود.

 

وی آثار نمایشی «قوی تر» به کارگردانی «علی سعادتی»، «سرزمین ممنوعه» به کارگردانی «مرتضی رستمی»، «بیوه سیاه، بیوه سفید» به کارگردانی «آرام نیستانی» از بجنورد و اثر نمایشی «قبل از طلوع آفتاب» به کارگردانی «مصطفی شکاریان» از گرمه را در زمره آثاری معرفی کرد که به ترتیب در دو نوبت صبح و عصر ساعت 10 و 30 دقیقه و 16 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه سوم و چهارم آذر در تماشاخانه شمس بجنورد به روی صحنه می رود.

 

فرحی، آثار نمایشی «مهمانی جعبه ها» به کارگردانی «دانیال قاسمیان» و «جابر موسوی» و «به نام من دیوانه» به کارگردانی «زکریا شیرمحمدزاده» را از دیگر آثار رقابتی این دوره ذکر کرد که به ترتیب در ساعت 18 و 19 و 30 دقیقه در تماشاخانه محراب و مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شیروان به روی صحنه خواهد رفت.

 

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی، همچنین به اثر نمایشی «اتاق 1216» به کارگردانی «امیرحسین جان نثار» که ساعت 19 و 30 دقیقه پنج شنبه در سالن غدیر شیروان به روی صحنه می رود، اشاره کرد و گفت: جلسه نقد و بررسی آثار نیز روز جمعه پنجم آذرماه، ساعت 10 و 30 دقیقه در تماشاخانه شمس برگزار می شود.

 

وی «حسن عابدی»، «عباس کریمی» و «علیرضا صمدی شادلو» را داوران بخش نهایی آثار شانزدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی اعلام و بیان کرد: آیین اختتامیه این جشنواره، جمعه پنجم آذرماه ساعت 18 برگزار می شود و آثار منتخب برای معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر مشخص خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1119472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha