رسانه ملی بازوی کارآمد و تاثیرگذار نظام است

نصرپور گفت:تدابیر و راهبردهای مدبرانه، شجاعانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، همواره توطئه های دشمنان را خنثی ساخته و رسانه ملی به عنوان بازوی کارآمد و تاثیر گذار نظام و رهبری، نقش بی بدیل و سرنوشت سازی در این عرصه بر عهده داشته و دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محسن نصرپور» در دیدار با نماینمده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه در سال های اخیر و در گام دوم انقلاب که از حساس ترین مقاطع حیات پر برکت انقلاب اسلامی به شمار می رود، گفت: شرایطی را شاهدیم که توطئه های استکبار جهانی و عمال منطقه ای آنان، کشور را تا مرحله جنگ فرسایشی اقتصادی، فرهنگی و رسانه ای پیش برده اند.

 

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی افزود: در این میان تدابیر و راهبردهای مدبرانه، شجاعانه و هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، همواره توطئه های آنان را خنثی ساخته است و رسانه ملی به عنوان بازوی کارآمد و تاثیر گذار نظام و رهبری، نقش بی بدیل و سرنوشت سازی در این عرصه بر عهده داشته و دارد.

 

وی ادامه داد، رسانه ملی سعی نموده تا با آگاهی بخشی، اعتماد سازی، امید آفرینی، بصیرت افزایی، تقویت وحدت و باورهای انقلابی و اسلامی و ارزشی، روحیه و امید و معرفت لازم برای مقابله با تهدیدات و تبلیغات روانی دشمن را ایجاد نماید.

 

نصرپور ادامه داد: هم اکنون که رسانه ملی وارد مرحله تغییر و تحول بر اساس شعار محوری "هویت محوری و عدالت گستری" گردیده است، صدا و سیما در سطح کشور و در استانها با روحیه مضاعف انقلابی و جهادی در مسیر تحقق سیاست ها و رسالت سازمانی خود، بر طبق راهبری ریاست محترم سازمان جناب آقای دکتر جبلی و منطبق با منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فعالیت انقلابی و جهادی می نماید.

کد خبر 1119525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha