طرح شکوه مادری یادآور جایگاه و مقام والای مادران ایران اسلامی است 

حجت الاسلام حمید بامری گفت: برای خنثی سازی توطئه دشمن ما باید از مادر و جایگاه آن تجلیل کنیم و چقدر امروز نیاز به اجرای طرحی نو همچون طرح شکوه مادری در جامعه احساس می شود که بتواند علاوه بر تجلیل، یادآور جایگاه و مقام والای مادران ایران اسلامی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «حمید بامری» در جریان اجرای طرح شکوه مادری در سه شنبه های تکریم، گفت: سه شنبه های تکریم برنامه ای بسیار زیبا و شایسته است که علاوه بر مشوق بودن، در فرد ایجاد انگیزه نیز می کند.


امام جمعه عنبرآباد افزود: عناوین و موضوعات این طرح ملی نیز به درستی انتخاب شده اند که جای تشکر دارد.


وی ابراز کرد: طرح شکوه مادری در راستای تکریم مادران نمونه در عرصه خانه و خانه داری و تربیت فرزند است.


حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: تربیت نسل در دست مادر است و چقدر خوب است که برنامه ای تحت عنوان شکوه مادری با محوریت تکریم جایگاه و نقش مادران در نظر گرفته شده و در راستای این طرح از مادران نمونه تجلیل می شود.


امام جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که جنس مرد در دامان مادر پرورش یافته و به کمال می رسد، اظهار کرد: جایگاه و نقشی که مادر در تربیت نسل دارد بی بدیل است و چه زیبا است که در سه شنبه های تکریم از مقام مادران تجلیل می شود.


وی تقدس زدایی از جایگاه و مقام مادر را یکی از اهداف دشمن برشمرد و ابراز کرد: از آنجایی که نقش مادر همانا نیروسازی و انسان سازی است بنابراین دشمن با تقدس زدایی از جایگاه مادر سعی دارد جامعه ایران را به لجن بکشاند.


حجت الاسلام بامری اضافه کرد: در همین راستا با استفاده از ابزار شبکه های ماهواره ای و رسانه سعی دارند جایگاه مادر در نزد خانواده های ایرانی را تخریب کنند.


امام جمعه عنبرآباد تاکید کرد: برای خنثی سازی توطئه دشمن ما باید از مادر و جایگاه آن تجلیل کنیم و چقدر امروز نیاز به اجرای طرحی نو همچون طرح شکوه مادری در جامعه احساس می شود که بتواند علاوه بر تجلیل، یادآور جایگاه و مقام والای مادران ایران اسلامی شود.


وی بیان کرد: باید اجرای طرح هایی همچون شکوه مادری در سطح جامعه تداوم یابد و بسیار شایسته است که کانون های مساجد با اجرای این طرح به یکی از رسالت های خود که همانا مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است، عمل می کند.


حجت الاسلام بامری اظهار کرد: فعالیت های کانون های مساجد شایسته تقدیر است و کار فرهنگی تمیز که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است را انجام می دهند.


امام جمعه عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: ما در نهاد نماز جمعه به عنوان سرباز ولایت، انقلاب، رهبری و نظام اسلامی هستیم و در اجرای طرح سه شنبه های تکریم هر گونه کمکی در توان باشد انجام می دهیم.

کد خبر 1119531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha