سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند

سردار شاهوارپور با بیان اینکه سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند گفت: کمیته امداد و سپاه در تعامل با یکدیگر در پیشبرد بسیاری از امور جامعه می توانند همکاری و مشارکت خوبی در زمینه محرومیت زدایی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سردار حسن شاهوارپور» امروز (سه‌شنبه ۲ آذر) در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خوزستان، ضمن تقدیر از خدمات این نهاد در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به رفع مشکلات اقتصادی نیازمندان اظهار کرد: ایجاد زمینه اشتغال مددجویان از رویکردهای مهم و سیاست‌‌های این نهاد است که سال گذشته با مشارکت سپاه پاسداران و بسیج سازندگی، طرح اشتغال ویژه مددجویان متقضی اشتغال راه‌اندازی شده است.

 

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این دیدار با تشکر از حمایت و همراهی بسیجیان، سپاهیان و امدادگران استان در اجرای طرح حامی‌یابی پویش ملی ایران مهربان استان افزود: سپاه و بسیج به دنبال هم‌افزایی با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان هستند.

 

وی با بیان اینکه کمیته امداد و سپاه در تعامل با یکدیگر در پیشبرد بسیاری از امور جامعه می توانند همکاری و مشارکت خوبی در زمینه محرومیت زدایی داشته باشند اضافه کرد: تهیه بسته معیشتی، مسکن و اشتغال اقدام ارزشمندی بود که با همت امدادگران، پاسداران و جهادگران صورت پذیرفت.

 

سردار شاهوارپور تصریح کرد: در سال جاری برنامه های ویژه‌ای تدارک دیدیم تا با هم‌افزایی نهادها به ویژه کمیته امداد بتوانیم محرومیتی که در مناطق مختلف کشور خوزستان است را مرتفع کنیم.

 

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با امید به خدا و همکاری و تعامل با همدیگر بیش از پیش از در راستای کمک به نیازمندان و رفع فقر از جامعه اقدام اساسی صورت گیرد.

 

کد خبر 1119538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha