۴۰ کارمند نمونه بسیجی در آستارا تجلیل شدند

۴۰ کارمند نمونه بسیجی شهرستان آستارا طی آیینی در سالن اجتماعات شهرداری این شهر با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سعید میرقربانی» در تجمع کارمندان بسیجی ادارات و آیین تجلیل از کارمندان نمونه بسیجی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات شهرداری این شهر برگزار شد با تبریک هفته بسیج،اظهارکرد: امروز نام بسیج در تمام نقاط دنیا طنین‌انداز شده است.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: بسیجیان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با اخلاص و وحدت می‌توان در برابر متجاوزان ایستاد.

 

وی تصریح‌کرد: بسیج خواب راحت را از چشم استکبار ربوده و حراست از انقلاب و هویت اسلامی و دستاوردهای انقلاب از مهم‌‎ترین ماموریت‌‌های بسیج است.

 

میرقربانی گفت: هفته بسیج فرصتی برای تبیین رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دوران انقلاب اسلامی است و باید در این راستا نهایت بهره را برد.

 

*تفکر بسیجی در مقابل همه قدرت‌های جهانی ایستاده است

«بهزاد قنبری» نیز در این مراسم،اظهارکرد: ۴۲ سال از عمر بسیج می‌گذرد و بسیج در این مدت با داشتن روحیه انقلابی، هرگز به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بی‌تفاوت نبوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: تفکر بسیجی در مقابل همه قدرت‌های جهانی ایستاده است و همه پایگاه‌های بسیج در سطح کشور منشاء جهاد هستند.

 

قنبری با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های سازندگی ایران اسلامی، خاطرنشان‌کرد: در هر جا از مملکت مشکلی پیش بیاید تا بسیج وارد نشود مشکل حل نمی‌شود.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از ۴۰ کارمند نمونه بسیجی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

کد خبر 1119577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha