یادواره شهدای ۷۲ تن از شهدای دهستان میانکاله بهشهر برگزار می شود

جناسمی از برگزاری یادواره شهدای ۷۲ تن از شهدای دهستان میانکاله بهشهر به میزبانی روستای قره تپه خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج و با هدف بزرگداشت دلاورمردی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: بسیج مختص به یک قشر و یک بخشی از بخشهای جغرافیائی کشور نیست، بلکه فرا تر از زمان و مکان خاص است و در همه زمان ها و مکان قابلیت اجرای کار دارد و اکنون در بسیاری از کشورها از شجره طیبه بسیج الگوسازی و الگوبرداری شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: شهدا و رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس، با شجاعتی بی نظیر و ایثار جان، در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی، صفحه بی بدیلی را در تاریخ سراسر پرافتخار اسلام وکشور رقم زنند و اکنون یادواره شهدا بخش کوچکی از ادای دین ما نسبت به شهداست.

 

وی خاطر نشان کرد: نخستین تجربه بسیج نیز به صورت عملی یاری رساندن به سپاه و خنثی‌سازی توطئه‌های ضدانقلاب بود و از این راه نقش موثری در خدمت به انقلاب و اهداف الهی آن هم نشان دادند و اکنون بعد از گذشت 40 سال همچنان در صحنه های مختلف نقش آفرینی دارد و پیشتاز خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی و دفاع از میهن اسلامی است.

 

جناسمی از برگزاری یادواره شهدای 72 تن از شهدای دهستان میانکاله بهشهر به میزبانی روستای قره تپه خبر داد و گفت: این یادواره همزمان با هفته بزرگداشت بسیج و با هدف بزرگداشت دلاورمردی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: یادواره شهدای 72 تن از شهدای دهستان میانکاله بهشهر و گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی روستای قره تپه ، پنج شنبه 4 آذرماه در گلزار شهدای روستای قره تپه با مداحی کربلایی علی علیپور و روایتگری حاج عظیم ابراهیم پور برگزار می‌شود.

کد خبر 1119594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha