تقدیم ۵۱۶ شهید دانش آموز و ۴۹ شهید معلم از استان زنجان در دفاع مقدس

به گفته مظفری، تقدیم ۵۱۶ شهید دانش آموز و ۴۹ شهید معلم، نشان از نقش و همراهی این قشر در دوران دفاع مقدس دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: در آموزش و پرورش به استناد فرمایشات مقام معظم رهبری کارهای ماندگاری اجرا شده است. نزدیک ۵۱۶ شهید دانش آموز و 49 شهید معلم، نشان از نقش و همراهی این قشر در دوران دفاع مقدس است.

 

حسن مظفری افزود: تألیف کتب شهدا، تجلیل از شهدا، اجرای راهیان نور، طرح تهیه تبلت دانش آموزی و کمک معیشت خانواده های محروم و طرح مدرس برای بیانیه گام دوم انقلاب، براساس سند تحول، توسط بسیج فرهنگیان انجام شده است .

 

این مسئول خاطرنشان کرد: ساخت ۶۳ مدرسه در شهرک های اقماری که گامی در راستای محرومیت زدایی به شمار می رود، در حال انجام و پیگیری است .

 

وی در ادامه گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مهارت آموزی بود که امسال به تلاش همکاران موفق به توزیع متوازن بین رشته ای شده و به رتبه هشتم کشور دست یافتیم و در جهت سوق دادن دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گام برداشتیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان موفقیت های اداره کل در یک سال گذشته، اذعان داشت: تمام این فعالیت ها برای دانش آموزان انجام شده و هدف بسیج نیز خدمت مضاعف است.

 

وی همچنین اشاره داشت: در بحث بیانیه گام دوم انقلاب نیز کارهای ویژه ای انجام شده، که از طرف مسئولین ارشد استان از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر شد.

 

کد خبر 1119644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha